printlogo


کد خبر: 179266تاریخ: 1396/5/15 00:00
دیدار برابر تراکتور آخرین فرصت منصوریان؟
آبی‌ها در وضعیت قرمز

شکست یا تساوی برابر تراکتورسازی می‌تواند تغییراتی در کادر فنی استقلال به‌وجود آورد. استقلال مثل فصل قبل شروعی ناامیدکننده با علیرضا منصوریان داشته و در 2 بازی نخست خود تنها یک امتیاز کسب کرده تا از همین ابتدا با صدر جدول رده‌بندی 5 امتیاز فاصله پیدا کند. آبی‌پوشان پایتخت در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید در آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز بروند که انگیزه بالایی برای دشت کردن نخستین پیروزی خود دارد. این دیدار به احتمال خیلی زیاد آخرین فرصت منصوریان باشد و در صورت تساوی یا شکست آبی‌پوشان این احتمال زیاد است که هیات‌مدیره حکم اخراج منصوریان را صادر کند و برای وارد کردن شوک به تیم این مربی جوان را از کار برکنار کند. در صورت باخت استقلال یا تساوی این تیم با توجه به پیروزی احتمالی پرسپولیس برابر نفت تهران اختلاف آبی‌پوشان با صدر جدول زیاد می‌شود و جبران آن کار بسیار سختی است. منصوریان به‌خوبی می‌داند دیدار برابر تراکتورسازی هم می‌تواند باعث اخراج او شود و هم حکم ماندن او را برای چند هفته دیگر امضا کند. اگر تیم او به دنبال کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است باید تنها به کسب 3 امتیاز برابر تراکتورسازان بیندیشد و از طرف دیگر هم تراکتورسازی اگر می‌خواهد وارد بحران نشود باید بعد از 2 شکستی که کسب کرده حداقل از آزادی امتیاز کسب کند تا خود را از قعر جدول جدا کند.
احتمال اخراج هست؟
استقلال نتوانسته در 2 هفته‌ای که از آغاز رقابت‌های لیگ هفدهم می‌گذرد نتایج مدنظر هوادارانش را به‌دست آورد. هر چند براساس 2 هفته نمی‌شود عملکرد کادر فنی یک تیم را ارزیابی کرد و منصوریان هم نشان داده تیم‌های تحت هدایتش از هفته چهارم یا پنجم شروع به نتیجه گرفتن می‌کنند اما 2 برد اخیر پرسپولیس و برد احتمالی این تیم مقابل نفت تهران در هفته سوم لیگ برتر باعث شده تا برخی اعضای هیات‌مدیره و بویژه رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال از این نتایج بشدت نگران و ناراضی باشند. در همین راستا شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد‌حسین قریب، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال که رابطه چندان خوبی هم با علیرضا منصوریان ندارد قصد دارد در صورتی که استقلال در هفته سوم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی نخستین برد خود در این فصل را به‌دست نیاورد، تغییر سرمربی تیم را در دستور کار خود قرار دهد. نکته جالب اینکه شنیده می‌شود رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال رابطه چندان خوبی با برخی از اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال ندارد و به همین دلیل در 2 جلسه‌ای که هیات‌مدیره جدید باشگاه تشکیل داده که جلسه اخیر آن ساعت 19 روز چهارشنبه بوده شرکت نکرده است. هرچند که قریب به برخی از اعضای هیات‌مدیره دلیل این دو جلسه غیبت را مشغله کاری عنوان کرده است. با این شرایط باید دید که نتیجه این اختلافات چه خواهد شد و آیا بازی با تراکتورسازی آخرین دیداری است که منصوریان روی نیمکت آبی‌پوشان می‌نشیند.
تذکر منصوریان به مدافع استقلال
سرمربی استقلال تلاش می‌کند با فرصت دادن به میلاد زکی‌پور از او مدافعی با کیفیت در سمت چپ خط دفاع استقلال بسازد. استقلال در تابستان تلاش کرد یک مدافع چپ جدید جذب کند اما در نهایت این تلاش موفقیت‌آمیز نبود تا زکی‌پور و یعقوب کریمی داشته‌های استقلال در این منطقه از زمین باشند. زکی‌پور مقابل استقلال خوزستان بارها از سمت چپ نفوذ کرد هرچند مانند فصل گذشته هنوز در ارسال‌ها روی دروازه کیفیت لازم را ندارد. سرمربی استقلال بارها در دیدار دیروز در کنار زمین با زکی‌پور صحبت کرد و یک صحنه بشدت به او تذکرداد. زمانی که زکی‌پور برای استقلال خطا گرفت خودش را روی زمین انداخت که منصوریان بلافاصله به کنار خط آمد و به حرکت او واکنش نشان داد. منصوریان با صدای بلند خطاب به زکی‌پور گفت هرچه سریع‌تر از زمین بلند شود.
 


Page Generated in 0/0068 sec