printlogo


کد خبر: 179281تاریخ: 1396/5/15 00:00
کوتاه و گویا


حمید نیک‌نژاد، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 از اختصاص اعتبار 20 میلیارد ریالی برای بهینه‌سازی محله‌های جوانمرد، دولت‌آباد و علائین با عنوان طرح محرک توسعه محلات در این منطقه جنوبی تهران خبر داد.
محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7  با بیان اینکه اتوبوس‌های دیابت در مناطق مختلف مستقر شده‌اند، تشریح کرد: اتوبوس سیار دیابت با شعار «در مسیر تغییر دنیای دیابت» در مناطق 1، 3، 4، 5، 6 و 20، محدوده حرم امام خمینی(ره)، اسلامشهر و کمیته امداد خمینی منطقه 14 استقرار یافت. سنجش قند و فشار خون، مشاوره تغذیه‌ای و مشاوره پزشکی و آموزشی در زمینه پیشگیری و درمان دیابت  در این اتوبوس‌ها به شهروندان ارائه داده می‌شود.
عبدالرضا نجاریان، قائم‌مقام شهردار منطقه 15 گفت: دوره آموزشی و تشریح شرایط و الزامات ایمنی، بهداشت کار و محیط‌زیست برای پیمانکاران به منظور ارتقای سطح علمی و آشنایی ناظران، پیمانکاران حوزه‌های اجرایی، نمایندگان و معاونت‌ها و نواحی هشتگانه به الزامات اچ‌اس‌ای  انجام شده است. لازم به ذکر است، سمینارهای آموزشی با هماهنگی سامانه اچ‌اس‌ای شهرداری تهران از خرداد آغاز شده است و طبق برنامه‌ریزی، 20 دوره آموزشی با موضوعات مختلف و کاربردی تا پایان امسال به اجرا درمی‌آید.
با همکاری اداره خدمات اجتماعی منطقه 10 و  کلانتری 111 هفت‌چنار، طرح ضربتی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با هدف افزایش ایمنی و امنیت در بوستان‌ها و معابر منطقه اجرا و معتادان و کارتن‌خواب‌ها جمع‌آوری و به مراکز مربوط برای ترک، بازپروری و رسیدگی انتقال داده می‌شوند.
مهندس منصور باقرصاد، قائم‌مقام حوزه معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران و سرپرست سازمان مدیریت پسماند از افزایش توان بهره‌وری نخستین و بزرگ‌ترین سامانه هاضم بی‌هوازی کشور خبر داد و گفت: این سامانه واقع در مجتمع آبعلی منطقه 4 از سال 1392 آغاز به کار کرده و توان تولید برق آن با رشد پلکانی، در حال حاضر به حدود یک مگاوات در ساعت رسیده است.
سعید عندلیبی، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به تأکید ریاست محترم جمهوری به دستگاه‌های اجرایی در جهت اجرای احکام قانون برنامه ششم توسعه و نیز دستور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی برای فراهم کردن زمینه‌های اجرای احکام مربوط به ایثارگران در فصل 16 قانون برنامه ششم، اقدامات لازم برای اجرایی شدن این برنامه آغاز شده است و طی جلسات شورای برنامه‌ریزی اجرایی قانون در بنیاد مقرر شده است که اجرایی کردن قانون برنامه ششم توسعه از اولویت‌های اول بنیاد باشد.
 


Page Generated in 0/0057 sec