printlogo


کد خبر: 179730تاریخ: 1396/5/23 00:00
رویدادها

بزرگداشت استاد مجید انتظامی
بزرگداشت مجید انتظامی با حضور هنرمندان، سینماگران، مدیران فرهنگی و اهالی رسانه سه‌شنبه ۲۴ مرداد در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود و رسالت بوذری مجری این مراسم خواهد بود.
به گزارش مهر، در این مراسم از فیلم مستند «ابوایست» به کارگردانی صادق محمدی با نگاهی به زندگی و آثار این هنرمند که توسط مرکز مستند سوره تولید شده برای نخستین بار رونمایی می‌شود. این مراسم به منظور پاسداشت کارنامه درخشان و غنی استاد انتظامی و حضور و جایگاه تاثیرگذار وی در عرصه موسیقی سینما بویژه سینمای انقلاب و دفاع مقدس طراحی شده است. مجید انتظامی یکی از تاثیرگذارترین آهنگسازان حال حاضر کشور است که نزدیک به ۱۰۰ موسیقی فیلم و حدود ۱۰ موسیقی صحنه‌ای نوشته است، موسیقی فیلم‌های «آژانس شیشه‌ای»، «روز واقعه»، «از کرخه تا راین»، «ترن»، «دوئل»، «سردار جنگل»، «عقاب‌ها»، «مریم مقدس»، «کانی‌مانگا»، «بوی پیراهن یوسف» و ده‌ها فیلم سینمایی دیگر، یا موسیقی سریال‌هایی مانند «تنهاترین سردار»، «مردان آنجلس»، «شیخ بهایی» و «کلاه پهلوی»، از جمله آثار اوست. مراسم بزرگداشت انتظامی عصر روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

دوره آموزشی معرفتی «همبازی» ویژه خانواده‌ها
جشنواره مردمی بازی عمار، اولین دوره آموزشی معرفتی خود را با عنوان «همبازی» و با حضور اساتید و متخصصان این حوزه برگزار می‌کند. به گزارش خبرگزاری دانشجو، این دوره با محوریت بررسی، اهمیت و ضرورت بازی در موضوعات «بازی و تربیت کودک»، «نقش اسباب‌بازی برای کودکان» و «معرفی انواع روش‌های تربیتی» برگزار می‌شود. حسن عباسی، محمود سلطانی، حجت‌الاسلام میثم ظاهری، حجت‌الاسلام اعلایی، مجید قادری، محمدهادی کرباسچی و مجتبی همتی‌فر اساتید این دوره آموزشی هستند. هزینه ثبت‌نام این دوره ۱۰۰ هزار تومان بوده و این دوره از ابتدای شهریور ماه، طی ۱۰ جلسه و در روزهای زوج از ساعت
۱۶ الی ۱۹ در حسینیه هنر واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با آی‌دی تلگرامی @HamBazi_Admin مکاتبه و به کانال تلگرامیhttps://t.me/hambazi_tv مراجعه کنند.

لباس فاخر نداشتم به جشن حافظ نرفتم
فریدون آسرایی از خوانندگان برجسته کشور با انتشار پستی انتقادی، به صورت کنایه‌وار علت نرفتن خود به جشن حافظ را بیان کرد. آسرایی نوشت: «امشب برای حضور در این جشن دعوت شدم اما نرفتم؛ به این دلیل که در دعوتنامه قید شده بود یکسری چیزها رعایت شود. من هم چون لباس فاخر و گران نتوانستم بخرم به این جشن نرفتم...».

«مصطفی مرتضی»  خواندنی شد
مدیر نشر یازهرا(س) از انتشار 2 اثر جدید از سوی این انتشارات خبر داد و گفت: کتاب گفت‌وگو با شهید عطایی در اثری با عنوان «مصطفی مرتضی» در آینده نزدیک به چاپ می‌رسد. به گزارش تسنیم، علی اکبری، مدیر نشر یازهرا(س)، از انتشار کتاب‌های جدید از سوی این انتشارات خبر داد و گفت: کتاب «مصطفی مرتضی» از جمله کتاب‌های در آستانه انتشار است که در رابطه با خاطرات شهید مرتضی عطایی منتشر می‌شود. وی ادامه داد: شهید مرتضی عطایی، از شهدای مدافع حرم است که سال گذشته همزمان با روز عرفه به شهادت رسید. کتاب حاضر حاصل گفت‌وگویی است که پیش از این با شهید صورت گرفته بود. اکبری که کار تدوین این اثر جدید را برعهده دارد، به عنوان کتاب اشاره کرد و یادآور شد: شهید عطایی با شهید مصطفی صدرزاده دوستی نزدیک داشت و بعد از اعزام شهید عطایی به سوریه، این دوستی و همراهی بیشتر شده بود. عنوان کتاب نیز بر همین اساس انتخاب شده است. سال گذشته برای تدوین خاطرات شهید صدرزاده، گفت‌وگویی با شهید عطایی انجام شده بود اما بعد از شهادت شهید عطایی تصمیم گرفتم این گفت‌وگو را به صورت مجزا منتشر کنم.
 


Page Generated in 0/0061 sec