printlogo


کد خبر: 179734تاریخ: 1396/5/23 00:00
سرخط خبر

 براساس اعلام ایران‌خودرو مرحله جدید پیش‌فروش خودروی دنا پلاس از ۲۳ مردادماه ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت این خودرو ادامه خواهد یافت. زمان تحویل این خودرو دی و بهمن‌ماه است. مبلغ تعیین‌شده به‌عنوان پیش‌پرداخت 24 میلیون تومان با سود مشارکت 20 درصد و سود انصراف
18 درصد تعیین شده است.
 شورای رقابت در دستورالعملی، قیمت ورق گرم فولادی را اعلام و تاکید کرد: واحدهای تولیدی مکلفند یک هفته قبل از شروع هر فصل برنامه عرضه خود را به شورای رقابت، بورس کالا و وزارت صنعت اعلام کنند.
 تیرماه امسال ۱۴ هزار و ۷۷۷ فقره معامله واحد مسکونی انجام شد که نسبت به خرداد 8/5 درصد و نسبت به مدت مشابه پارسال 5/2 درصد کاهش داشته است.
 بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز همراه با اطلاعات مربوط به آنها مانند مشخصات ثبتی، نشانی و شماره‌های تماس را فقط از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی به نشانی www.cbi.ir دریافت کنید.
 سیدحسین مهاجران، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی از کاهش
۵۰ درصدی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: تا حدود ۲۵ روز آینده باز هم شاهد کاهش قیمت این محصول خواهیم بود؛ هم‌اکنون قیمت پیاز باکیفیت به کیلویی ۲۰۰۰ تومان رسیده است.
 حامد مظاهریان، معاون وزیر مسکن و شهرسازی با تأکید بر اینکه تا یک‌سال آینده در بخش مسکن جهش قیمتی رخ نخواهد داد، گفت: اکنون بهترین زمان تهیه مسکن برای خریداران واقعی است.
 مهدی کریمی‌تفرشی، نایب‌رئیس خانه صنعت جوانان از هدررفت سالانه ۲۰ تا ۲۵ میلیون تن مواد غذایی در کشور خبر داد و درباره حذف قیمت مصرف‌کننده از روی بسته‌بندی مواد غذایی گفت که این موضوع فعلا اجرایی نمی‌شود.
 احمد توکلی،‌ نماینده پیشین مجلس در قضیه فساد رخ داده در حوزه دارو گفت: اعلام کردیم از طریق یک نشست خبری جزئیات این فساد را اطلاع‌رسانی می‌کنیم. قبل از برگزاری نشست از طرف مشاور وزیر تماسی با ما گرفته شد تا قبل از انتشار جلسه‌ای با وزیر بهداشت برگزار شود.
 


Page Generated in 0/0060 sec