printlogo


کد خبر: 179774تاریخ: 1396/5/24 00:00
اخبار

محمدعلی فلاحتی‌نژاد دار فانی را وداع گفت
قهرمان پیشین وزنه‌برداری ایران و جهان به دلیل بیماری کلیوی در سن ۴۱ سالگی دار فانی را وداع گفت. محمدعلی فلاحتی‌نژاد که عنوان قهرمانی دسته ۷۷کیلوگرم وزنه‌برداری جهان را در کارنامه داشت مدتی پیش به دلیل عارضه کلیوی و عفونت در بیمارستان بستری شد که این مشکل با نارسایی کبد و اختلالات تنفسی همراه شد. این قهرمان ملی در نهایت ظهر دیروز پس از تحمل این بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان درگذشت. فلاحتی‌نژاد متولد ۲۴ تیرماه سال ۱۳۵۵ بود. در کارنامه افتخارات فلاحتی‌نژاد مدال طلای رقابت‌های جهانی ۲۰۱۳ ونکوور، مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ بوسان و مدال نقره قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۳ به چشم می‌خورد.

والورده: هنوز شانس جبران داریم
سرمربی بارسلونا شکست برابر رئال‌مادرید در سوپرجام اسپانیا را ناخوشایند عنوان کرد. بارسلونا بامداد دوشنبه در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا در نوکمپ 3 بر یک مغلوب رئال‌مادرید شد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: در برخی دقایق بازی خوب کار کردیم اما در لحظات تعیین‌کننده نتوانستیم خوب عمل کنیم. متاسفانه به اشتباه دروازه‌مان را باز کردیم. پس از تساوی یک- یک 2 گل از حریف‌مان دریافت کردیم. مادرید از بازیکنان میانی خوبی برخوردار است. آنها کار را برای‌مان سخت کردند. بازیکنان مادرید در ضدحمله‌ها خطرناک هستند. سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: ایسکو و مارکو آسنسیو بازیکنان بزرگی هستند اما ما نیز بازیکنان بزرگی داریم. نتیجه خوبی کسب نکردیم و مادرید شانس بیشتری نسبت به ما برای فتح جام دارد. با این حال باید بازی برگشت را انجام داد. او افزود: این شکست را دوست نداشتیم. بویژه اینکه برابر مادرید این اتفاق افتاد. همچنین برای فتح یک جام به میدان رفتیم. با وجود شکست 3 بر یک نباید از جبران نتیجه در بازی برگشت ناامید باشیم. ما در بازی رفت فرصت‌های گلزنی داشتیم و هنوز شانس جبران داریم. این شکست به ما ضربه زد که اتفاقی عادی است. با این حال زمان کافی برای ریکاوری داریم.

پیروزی PSG در شب گلزنی نیمار
پاری‌سن‌ژرمن در حالی که نیمار را برای نخستین‌بار در اختیار داشت توانست با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد. هفته دوم رقابت‌های لیگ فرانسه با انجام یک دیدار به پایان رسید که در آن پاری‌سن‌ژرمن پرستاره در ورزشگاه خانگی گنگام به میدان رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی 3 بر صفر به سود پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید. در این دیدار نیمار، گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان برای نخستین‌بار پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را بر تن کرد و به میدان رفت. او توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند. دیگر گل‌های پاری‌سن‌ژرمن را بازیکن حریف به اشتباه و کاوانی به ثمر رساندند. پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۶ امتیازی شد. این تیم در دیدار نخست خود هم توانست به پیروزی برسد.

بشار رسن طلسم شماره ۷ پرسپولیس را می‌شکند؟
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی در این تیم پیراهن شماره ۷ را از مسؤولان این باشگاه درخواست کرد. یکی از شماره‌هایی که همیشه در تیم فوتبال پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای داشته پیراهن شماره «7» است. شماره‌ای که علی پروین کاپیتان اسبق سرخپوشان پایتخت بر تن کرد و با درخشش‌های متوالی‌اش به آن اعتبار داد. پس از وی نیز بازیکنانی نظیر کورش لرستانی، عبدالله ریاحی، محمود شافعی، حامد کاویانپور، حمیدرضا علی‌عسگر، علی علیپور، حسین بادامکی و محمد پروین این شماره را بر تن کردند. شماره‌ای که فصل گذشته نیز سروش رفیعی پس از انتقال از تراکتورسازی تبریز به تیم فوتبال پرسپولیس بر تن کرد. اما وی به لیگ ستارگان قطر رفت تا این پیراهن، بدون صاحب شود. محسن مسلمان که بدش نمی‌آمد در بدو ورودش به پرسپولیس شماره ۷ را بر تن کند با مخالفت ضمنی مسؤولان باشگاه روبه‌رو شد تا در نهایت شماره ۷۷ را انتخاب کرده و بازی کند. وی پس از جدایی رفیعی نیز حاضر نشد این شماره را بپوشد. حالا با حضور بشار رسن، هافبک تیم‌ملی عراق در جمع سرخپوشان پایتخت، این پیراهن بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفته است. وی می‌خواهد در پرسپولیس شماره ۷ را بر تن کند. پیراهنی که همواره حاشیه‌های خاص خودش را داشته و اعتباری که این پیراهن پیدا کرده است سبب شده تا همواره نگاه ویژه‌ای روی آن باشد. هافبک تیم‌ملی عراق نخستین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که شماره 7 را بر تن می‌کند. پیراهنی که ناخواسته وی را در کانون توجهات قرار می‌دهد.
 


Page Generated in 0/0161 sec