printlogo


کد خبر: 179950تاریخ: 1396/5/28 00:00
اخبار

نشست هیأت‌مدیره استقلال پس از شکست
نشست هیات‌مدیره استقلال پس از شکست این تیم مقابل سایپا امروز شنبه برگزار خواهد شد. این نشست پیرامون نتایج 4 هفته اخیر تیم استقلال و عملکرد ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر برگزار می‌شود، ضمن آنکه پیرامون مسائل مالی این باشگاه و بحث تزریق پول به اعضای تیم بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت. جلسه هیات‌مدیره استقلال در حالی برگزار می‌شود که اعضا منتظر حضور محمدحسین قریب در جلسه فوق هستند، زیرا وی بعد از نشست معارفه اعضای جدید هیات‌مدیره در جلسات بعدی حاضر نشده و باید دید آیا وی در نشست فوق شرکت خواهد کرد یا اینکه این جلسه مجددا
4 نفره برگزار خواهد شد.

موضع‌گیری ستاره بسکتبال آمریکا علیه ترامپ
ستاره بسکتبال آمریکا گفت: من به کاخ ریاست‌جمهوری نمی‌روم و و برایم مهم نیست که چه کسی آنجاست. ما کاری به کار ترامپ نداریم! به گزارش تسنیم، کوین دورانت، ستاره تیم بسکتبال گلدن‌استیت‌وریرز در صورت دعوت شدن به کاخ سفید برای برگزاری جشن قهرمانی در لیگ NBA به کاخ ریاست‌جمهوری آمریکا و ملاقات دونالد ترامپ نخواهد رفت. وی می‌گوید: من به کاخ ریاست‌جمهوری نمی‌روم و و برایم مهم نیست چه کسی آنجاست. ما کاری به کار ترامپ نداریم! کاخ سفید چند هفته پیش، طبق رسم چند ساله، قهرمان NBA را برای اهدای نشان قهرمانی (لری اوبراین) دعوت کرد که تعدادی از بازیکنان گلدن‌استیت از این دعوت استقبال نکردند. کوین دورانت نیز که تاکنون در این‌باره سکوت کرده بود در نهایت گفت: ترامپ یکی از عاملان ترویج نژادپرستی در آمریکاست. من این موضوع را از زمانی که به قدرت رسید، بیشتر حس می‌کنم. کشور ما به‌خاطر همین تفکرات به قسمت‌های مختلف تقسیم شده است و این اصلا خوب نیست.

حرف زشت مسی به راموس
کاپیتان رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو باعث عصبانی شدن مسی شد و الموندو مدعی شد که ستاره آرژانتینی بارسلونا حرف زشتی را به راموس زد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از موندو دپورتیوو، دیدار برگشت سوپرجام ‌اسپانیا با پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید به پایان رسید تا این تیم با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در نیمه دوم این بازی یک صحنه جنجالی رخ داد. سرخیو راموس خطایی را روی مسی مرتکب شد. ستاره آرژانتینی می‌خواست بازی را زود شروع کند و از راموس خواست تا توپ را به او بدهد اما کاپیتان رئال‌مادرید با حالتی تمسخرآمیز توپ را به هوا پرتاب کرد. الموندو نوشت که این حرکت راموس، مسی را خشمگین کرد و باعث شد که این بازیکن آرژانتینی به مادر راموس دشنام دهد. مسی بعد از پایان بازی به انتقاد از این حرکت راموس پرداخت و تاکید کرد از راموس به عنوان کاپیتان رئال‌مادرید انتظار بیشتری دارد و نباید او باعث تحریک سایر بازیکنان شود.

سلطانی‌فر: شیوه اداره استقلال و پرسپولیس تغییر می‌کند
گزینه دولت دوازدهم برای وزارت ورزش تاکید کرد قصد دارند شیوه اداره 2 تیم مطرح پایتخت را تغییر دهند و طوری برنامه‌ریزی کنند که درآمدزایی این دو باشگاه بیشتر شود. به گزارش مهر، مسعود سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه طبق قوانین ورزش حرفه‌ای امکان کمک مالی به 2 تیم پرسپولیس و استقلال از طرف وزارت ورزش وجود ندارد، درباره برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اداره این 2 تیم توضیح داد. وی با بیان اینکه وضعیت مدیریتی سرخابی‌ها نسبت به گذشته نظم و ثبات بیشتری پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا شیوه اداره پرسپولیس و استقلال از حالت تیمی خارج شده و به باشگاه تبدیل شود. وزیر ورزش که با پایگاه خبری وزارت ورزش صحبت می‌کرد، یادآور شد: نمی‌توانیم 2 تیم بزرگ آسیا را که همیشه در لیگ قهرمانان جزو تیم‌های مطرح بوده‌اند به صورت یک بخش اقتصادی معمولی و تیمی اداره کنیم. به دنبال این هستیم نحوه اداره این دو تیم را ساماندهی کنیم. این کار را با انتخاب هیات‌مدیره اقتصادی و ورزشی برای آنها آغاز کرده‌ایم. سلطانی‌فر همچنین با تاکید بر اینکه ظرفیت درآمدزایی پرسپولیس و استقلال بیشتر از وضعیت موجود است، یادآور شد: طی یک و نیم سال گذشته این دو تیم بدون اتکا به کمک مالی دولت و با اسپانسرهای خود اداره شدند.


Page Generated in 0/0065 sec