printlogo


کد خبر: 179979تاریخ: 1396/5/28 00:00
اخبار

انتقام سختی در انتظار داعش است
امام‌جمعه موقت تهران ضمن تشکر از سرلشکر سلیمانی و فرماندهان رشید سپاه اسلام، خاطرنشان کرد: انتقام سختی در انتظار داعش خواهد بود. به گزارش تسنیم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به شهادت شهید حججی، گفت: شهید حججی از رویش‌های انقلاب است. این شهید که متولد دهه دوم انقلاب است، نشان داد نسل سوم انقلاب اسلامی در راستای اهداف انقلاب ایستاده و به قول شهید مظلوم بهشتی انقلاب مانند قطاری است که افرادی در مسیر سوار و پیاده می‌شوند که این شهید بزرگوار از سوارشدگان بر قطار انقلاب است.  وی با اشاره به آوازه شهدای مدافع حرم بویژه شهید حججی، اظهار داشت: دلیل اصلی این موضوع، اخلاص در عمل این شهداست و اخلاص عمل آنها باعث رسیدن به این نعمت الهی شده است. امام‌جمعه موقت تهران ضمن تشکر از سرلشکر سلیمانی و فرماندهان رشید سپاه اسلام، خاطرنشان کرد: انتقام سختی در انتظار داعش خواهد بود. آیت‌الله خاتمی بیان کرد: جریان تکفیری داعش 4 عنوان فقهی برای اعدام دارد. اعضای این جریان، مفسد فی‌الارض، محارب با خدا و رسول خدا، باغی و ناصبی هستند و ان‌شاءالله تمام آنها بویژه شمری که شهید حججی را به شهادت رساند، قلع و قمع خواهند شد.

با حضور سرلشکر جعفری و حاج قاسم
مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی برگزار شد
مراسم گرامیداشت شهید حججی در حسینیه فاطمه‌الزهرای تهران با حضور فرماندهان ارشد نظامی و برخی مسؤولان و چهره‌های سیاسی برگزار شد. به گزارش مهر، مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی با حضور سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه برگزار شد. حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، فرزندان رهبر معظم انقلاب، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار سیدمجید میراحمدی جانشین معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات کشوری و لشکری از جمله حاضران در این مراسم بودند.

شهادت محسن حججی نمونه‌ای از جنایات سبعانه تروریسم تکفیری است
حسن روحانی می‌گوید نحوه شهادت مظلومانه شهید حججی، نمونه‌ای از جنایات سبعانه تروریست‌های تکفیری در پیشگاه تاریخ و جهانیان است. حسن روحانی عصر پنجشنبه با حضور در منزل شهیدان علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری‌ترکانی، با مادر و خانواده این شهیدان والامقام دیدار کرد. وی در این دیدار نحوه شهادت مظلومانه شهید حججی را نمونه‌ای از جنایات سبعانه تروریست‌های تکفیری در پیشگاه تاریخ و جهانیان برشمرد و افزود: روحیه، ایمان و استقامت این جوانان برای ایستادگی و دفاع از حرم ائمه و حیثیت مسلمانان نشان می‌دهد رزمندگان و شهدای ما توانستند راه ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه دارند و این راه را برای همیشه پیش‌روی ملت قرار دهند. رئیس‌جمهور تاکید کرد: اگر امروز در کشور استقلال داریم و دشمنان اجازه تجاوز به این آب و خاک را به خود نمی‌دهند به خاطر ایمان جوانان و روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور است.

جریمه ۵۱۸ هزار دلاری شرکت آمریکایی بابت نقض تحریم ایران
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد یک شرکت مستقر در لس‌آنجلس کالیفرنیا با پرداخت جریمه‌ای بالغ بر ۵۱۸ هزار دلار بابت غرامت نقض قوانین تحریم‌های ایران موافقت کرده است. به گزارش فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد شرکت «Blue Sky Blue Sea, Inc» پذیرفته برای حل اختلافات پیرامون ۱۴۰ مورد نقض قوانین تحریم‌های ایران ۵۱۸۰۶۳ دلار به عنوان غرامت بپردازد.  مجموع ارزش تراکنش‌های غیرقانونی این شرکت مستقر در لس‌آنجلس، ۵۶۰۲۰۴ دلار بوده است. « Blue Sky Blue Sea, Inc» متهم است داوطلبانه این موارد تخلف را به «دفتر کنترل دارایی‌های خارجی» وزارت خزانه‌داری آمریکا گزارش نکرده است.


Page Generated in 0/0060 sec