printlogo


کد خبر: 179982تاریخ: 1396/5/28 00:00
اخبار

اطلاعیه درباره بنرهای مجعول تبلیغاتی
در پی انتشار چند بنر مجعول تبلیغاتی در فضای مجازی که با به چالش کشیدن وجاهت حرفه‌ای تعدادی از بانک‌های کشور، در صدد اختلاف‌افکنى و القای وجود رقابت ناسالم در نظام بانکی بود، بانک ملت با تقبیح این رفتارهای غیرمسؤولانه، اعلام کرد هرگونه تبلیغ خارج از کانال‌های رسمی بانک، ارتباطی به این بانک نداشته و مورد تایید نیست. روابط عمومی بانک ملت در این اطلاعیه از هموطنان عزیز درخواست کرد صرفاً مطالب و اطلاعات منتشره از طریق کانال‌های رسمی را مد نظر قرار دهند و از بازنشر اطلاعات و مطالب غیرمستند جداً خودداری کنند.


انتصاب مدیر توسعه دانش هلدینگ زر در کمیته فنی فرآورده‌های غذایی
در انتخاباتی که در سازمان ملی استاندارد به منظور تعیین هیأت رئیسه کمیته فنی فرآورده‌های غذایی برگزار شد، امین سید یعقوبی(مدیر توسعه دانش‌هلدینگ زر) به سمت نایب رئیس این کمیته انتخاب شد.کمیته فنی فرآورده‌های غذایی ISO/TC34، شامل 15 زیر کمیته است. این کمیته در زمینه فرآورده‌های غذایی فعالیت می‌کند که از مواد اولیه تا محصول را شامل می‌شود و دبیرخانه آن نیز در 2 کشور فرانسه و برزیل مستقر است. کمیته‌های فنی منبع تدوین استانداردهای جهانی هستند که به عنوان نماینده رسمی ISO در ایران فعالیت دارند.


افزایش صادرات غیرنفتی بندرلنگه
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از رشد ۱۵۸ درصدی ترانزیت و افزایش ۶۵ درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در کارنامه عملیاتی بنادر و دریانوردی بندرلنگه طی 4 ماه نخست سال ۹۶ خبر داد. محمود صابری با اعلام اینکه طی 4 ماه سال جاری در مجموع ۴۰۴ هزار و ۷۰۰ تن انواع کالا در اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه تخلیه و بارگیری شد، افزود: از مجموع عملیات انجام شده، ۴۰۴ هزار و ۳۸۱ تن مربوط به کالاهای غیرنفتی و ۳۱۹ تن اختصاص به کالاهای نفتی دارد. صابری همچنین در ادامه حجم صادرات کالاهای غیرنفتی را ۲۴۷ و ۶۰۴ تن اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۶۵ درصدی داشته است.


Page Generated in 0/0053 sec