printlogo


کد خبر: 180010تاریخ: 1396/5/29 00:00
کوتاه و گویا

  پدر شهید اروپایی دوران دفاع‌مقدس «کمال کورسل» به همت امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از گذشت بیش از 30 سال مزار فرزند شهیدش را در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) زیارت کرد.
  در راستای دستیابی به اهداف طرح «آسمان آبی زمین پاک»، 12 هزار شهروند در پارک آموزش ترافیک منطقه 15 به صورت عملی و تئوری با مباحث ترافیکی آشنا شدند.
  محمدجواد خسروی، معاون فنی و عمران منطقه 7 از احداث اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلولان و جانبازان در این منطقه تا پایان نیمه دوم سال 96 خبر داد.
  نمایشگاه دست‌آفرینان با هدف عرضه محصولات کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار محلات شمال تهران در بوستان جمشیدیه به طور دائمی بر پا شده است.
  پانزدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع «شایعه»، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
  حمید بهرامی، معاون اجتماعی و فرهنگی  شهرداری منطقه 19  از برگزاری مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور این منطقه خبر داد.
  عروسک بانو گشسب براساس شخصیت دختر رستم طراحی و از سوی غرفه‌ استودیو نیلشید در سومین جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی ارائه شده است. زنان سرپرست خانوار در ساخت و تولید عروسک‌های نیلشید همکاری دارند.
  محمد بیدشکی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 21 از پایش مستمر آفت سفید بالک درختان توت و زیتون ورودی غربی پایتخت همزمان با افزایش حداکثری دمای فصل تابستان و فراوانی این آفت خبر داد.
  دکتر شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صداوسیما در سومین نشست مسؤولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور گفت: استعدادهای هنری باید جذب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شوند زیرا در این عرصه نیروهای خلاق و توانمند بسیار کم داریم. متاسفانه بسیاری از نوجوانان متدین و انقلابی که دارای ذوق و استعداد هنری هستند به سمت رشته‌های دیگر هدایت می‌شوند و استعدادهای آنان دفن می‌شود و تبدیل به تولیدکننده اثر هنری نمی‌شوند.
 


Page Generated in 0/0059 sec