printlogo


کد خبر: 180025تاریخ: 1396/5/29 00:00
سرخط خبر

 براساس مصوبه شورای اقتصاد، شرط رقابت برای واگذاری طرح‌های عمرانی حذف شد.
 ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به اینکه ۴ هزار طرح اشتغال روستایی در سراسر کشور تنظیم شده،‌گفت: با ابلاغ قانون توسعه اشتغالزایی روستایی از سوی مجلس آمادگی لازم برای اجرای آن را داریم.
 سیدمهدی اسماعیل‌نسب، عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند از خلع ید پیمانکار مسکن مهر هسا خبر داد و گفت: 2013 واحد مسکن مهر از پروژه 9996 واحدی هسا واقع در فاز 6 به دلیل تاخیر در تحویل از پیمانکار قبلی گرفته و ادامه کار به پیمانکار جدید واگذار شد. پیمانکار جدید متعهد است تا پایان امسال این تعداد را تکمیل کرده و به متقاضیان تحویل دهد.
 اپراتور اول در اطلاعیه‌ای هشدار داد، مشترکان برای خرید سیمکارت می‌توانند از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول، دفاتر خدمات مشترکان یا سایت sim.mci.ir اقدام به خرید سیمکارت با قیمت مصوب کنند.
 دبیر انجمن سیب‌زمینی ایران گفت: قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی در مزرعه ۵۰۰ تا ۷۰۰ تومان و در میادین میوه و تره‌بار بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان است.
 محمد یوسفی، رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قرار شده انجمن جوجه یکروزه ۲۰ میلیون قطعه جوجه را در اختیار اتحادیه سراسری قرار دهد، از افزایش قیمت جوجه تا ۲۷۰۰ تومان در بازار خبر داد و گفت: در شرایط کنونی نرخ مرغ زنده نباید کمتر از ۵۳۰۰  تا ۵۴۰۰ تومان باشد.
 بانک مرکزی اعلام کرد: بالغ بر ۲۰۰ هزار فقره وام ازدواج توسط ۱۱ بانک عامل، ظرف مدت ۲۴ روز از اجرای طرح ضربتی بانک مرکزی به متقاضیان پرداخت شده است.
 الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه گفت: ایران می‌تواند ظرف ماه آینده تحت برنامه «نفت برای کالا» تحویل نفت خود به روسیه را آغاز کند.
 در حال حاضر آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد تا ابتدای سال جاری حدود ۴۱۴ میلیون کارت بانکی در انواع مختلف صادر شده است، بر این اساس نزدیک به ۲۷۱ میلیون کارت برداشت، یک میلیون و ۴۷۰ هزار کارت اعتباری، حدود ۱۴۰ میلیون کارت هدیه و خرید و همچنین یک میلیون و ۹۷۰ هزار کارت الکترونیک صادر شده و در دست مردم در حال گردش بوده است.
 حسن رکنی، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام گفت: به دلیل از بین رفتن برخی واحدهای مرغ تخم‌گذار در زمستان پارسال در ۷ تا ۱۰ روز اخیر شاهد تنش قیمت تخم‌مرغ بودیم که مشکل حل شد و هم‌اکنون هر شانه تخم‌مرغ در مرغداری ۹۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.


Page Generated in 0/0057 sec