printlogo


کد خبر: 180051تاریخ: 1396/5/29 00:00
اخبار

حسرتی که بسکتبال ایران بر دل اسطوره لبنانی‌ها گذاشت
کاپیتان سرشناس تیم‌ملی بسکتبال لبنان بعد از شکست برابر ایران تصمیم گرفت از بازی‌های ملی خداحافظی کند. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از elsport، تیم‌ملی بسکتبال ایران در مرحله یک‌چهارم پایانی رقابت‌های کاپ آسیا به مصاف میزبان رفت و توانست لبنان را ٨٠ بر ٧٠ شکست دهد. لبنان امید زیادی داشت با درخشش ستاره سرشناس خود، فادی الخطیب ایران را شکست دهد و به نیمه‌نهایی راه پیدا کند اما بلندقامتان ایرانی حسرت را بر دل لبنانی‌ها بویژه‌ کاپیتان باتجربه این تیم به جا گذاشتند. فادی الخطیب 37 ساله بعد از شکست برابر ایران تصمیم گرفت از بازی‌های ملی خداحافظی کند. او گفت‌: تنها عنوان بزرگی که بی‌صبرانه در انتظار برآورده شدن آن بودم قهرمانی در کاپ آسیا بود اما متاسفانه این عنوان به یک حسرت برای من تبدیل شد. آرزو داشتم این افتخار بزرگ را به دست آورم. بسیار دوست داشتم فرزندانم این لحظه بزرگ را نگاه کنند اما نشد. او در پایان سخنان خود همچنین ‌اضافه کرد: برای قهرمانی تصمیم گرفتم در این رقابت بزرگ شرکت کنم. این آخرین بازی ملی من بود. از همه هواداران به خاطر حمایت پرشوری که داشتند تشکر می‌کنم.

واکنش دیبالا به احتمال حضورش در بارسلونا
ستاره آرژانتینی یوونتوس به احتمال حضورش در بارسلونا واکنش نشان داد. ‌به نقل از مدیاست، پائولو دیبالا لقب مسی جدید فوتبال آرژانتین را یدک می‌کشد. این بازیکن جوان در یوونتوس بازی می‌کند و یکی از بهترین‌های این تیم در 2 فصل اخیر بوده است. دیبالا از تکنیک و سرعت بالایی برخوردار است و سبک بازی او بسیار شبیه به لیونل مسی است. هواداران بارسلونا علاقه زیادی به این بازیکن دارند و بعد از جدایی نیمار بسیار دوست دارند دیبالا پیراهن تیم محبوب آنها را بر تن کند اما این انتقال در شرایط کنونی غیرممکن است. دیبالا در واکنش به احتمال حضورش در بارسلونا، گفت‌: باید بگویم یوونتوس هم مثل بارسلونا تیم بزرگی است. رسانه‌ها چیزهای زیادی درباره حضور من در بارسلونا می‌نویسند که باید بگویم همه این اخبار دروغ است. او ادامه‌ داد: هم‌تیمی‌هایم بارها به من پیام داده‌اند که آیا راهی بارسلونا می‌شوم؟ توضیح دادن بعضی چیزها بسیار سخت است اما یک واقعیت وجود دارد؛ اینکه یوونتوس هم در سطح بارسلوناست و خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنم. دیبالا بتازگی قرارداد خود را با یووه تمدید کرده است. او تا سال ۲۰۲۱ با این تیم ایتالیایی قرارداد دارد.

کی‌روش به روسیه رفت
سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان به روسیه سفر کرده تا کمپ تیم‌ملی برای حضور در جام‌جهانی را انتخاب کند. کارلوس کی‌روش که هفته گذشته پس از پشت سر گذاشتن مرخصی خود به ایران بازگشت، این بار برای انتخاب کمپ تیم‌ملی ایران را ترک کرد و راهی روسیه شد. سرمربی تیم‌ملی به کادرفنی و تیمی که برای بررسی کمپ‌های روسیه به این کشور سفر کرده بودند ملحق و راهی کازان شده است. کی‌روش در کازان دیدار روبین‌کازان مقابل آنژی‌ماخاچ‌قلعه و عملکرد سردار آزمون را هم زیر نظر خواهد گرفت.

درخواست استقلال برای برگزاری داربی
مسؤولان باشگاه استقلال با ارسال نامه به اسپانسر این باشگاه موافقت خود را برای برگزاری بازی با پرسپولیس در بیله‌فلد آلمان اعلام کردند. قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر و درست زمانی که تیم‌های لیگ برتر در اردوی‌های مختلف مشغول آماده‌سازی بودند پیشنهاد برگزاری داربی استقلال و پرسپولیس در آلمان برای تاریخ 25 تیرماه به 2 باشگاه ارائه شد اما در نهایت این مسابقه در تاریخ مقرر برگزار نشد. با توجه به اینکه برگزاری چنین مسابقه‌ای برای هر دو باشگاه سود مالی فراوانی داشت اسپانسر برگزاری این دیدار تلاش زیادی کرد تا این مسابقه در آن تاریخ برگزار شود و حتی پیشنهاد جدید دیگری هم صورت گرفت که این بازی بین هفته اول و دوم لیگ برگزار شود اما باز هم این اتفاق نیفتاد. حالا با گذشت 4 هفته از رقابت‌های لیگ برتر سیدرضا افتخاری در نامه‌ای رسمی به اسپانسر این باشگاه آمادگی این تیم را برای بازی با پرسپولیس در شهر بیله‌فلد آلمان اعلام کرده است. در نامه باشگاه استقلال آمده است: باشگاه استقلال آمادگی دارد در صورتی که آن شرکت مجوزهای لازم را اخذ کند در تاریخ 12 شهریور 96 در شهر بیله‌فلد آلمان مسابقه دوستانه‌ای را با پرسپولیس برگزار کند.


Page Generated in 0/0050 sec