printlogo


کد خبر: 180078تاریخ: 1396/5/30 00:00
آوای شهر

در حاشیه جلسه شورای شهر مطرح شد
توضیحات چمران درباره انتخاب سرپرست شهرداری
رئیس شورای اسلامی شهر تهران توضیحاتی درباره نحوه انتخاب سرپرست شهرداری تهران ارائه داد. به گزارش فارس، مهدی چمران در حاشیه سیصد و هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکشنبه آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بود و روز سه‌شنبه نیز جلسه‌ای با حضور شهردار تهران برگزار خواهد شد که خبرنگاران نیز برای ارائه گزارش شهردار در صحن شورا حضور پیدا خواهند کرد و در ابتدای جلسه روز سه‌شنبه بحث‌های خودمانی بین اعضای شورای چهارم مطرح خواهد شد. وی افزود: افزایش نرخ حق‌الزحمه مربیان ورزشگاه‌ها و مراکز ورزشی شهرداری تهران به میزان 10 درصد افزایش پیدا کرد که در شمال شهر این عدد بیشتر و در جنوب شهر مقداری کمتر خواهد بود. رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه انتخاب سرپرست شهردار تهران، گفت: هر مدیری که در شهرداری تهران باشد به شرط اینکه بازنشسته نشده باشد می‌تواند سرپرست انتخاب شود. چمران افزود: البته با هماهنگی شورا، شهردار فعلی نیز می‌تواند به عنوان سرپرست تا انتخاب نهایی شهردار جدید در مسند حضور داشته باشد. وی با اشاره به اینکه از بیرون از شهرداری تهران کسی نمی‌تواند سرپرست شهردار تهران شود، گفت: حکم سرپرست را رئیس شورا می‌داند و تا انتخاب شهردار اصلی 3 ماه می‌تواند سرپرست انتخاب کند.

برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر در اولویت پلیس
رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد پلیس آماده همکاری با مدیریت شهری جدید است.
به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر و انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد اعلام کرد: قطعا با شورای شهر و تیم جدید شهرداری تهران هماهنگ خواهیم بود، در واقع برای پلیس حزب و جناح هیچ فرقی ندارد و ما با تیم جدید مدیریت شهری هماهنگ خواهیم بود. وی با بیان اینکه امیدواریم تیم مدیریت شهری نیز با پلیس همکاری و هماهنگی‌های لازم را داشته باشد، گفت: ما آماده هر نوع همکاری با تیم جدید مدیریت شهری هستیم. رئیس پلیس پایتخت همچنین در پاسخ به سوالی درباره برخورد 110 با موادفروشان، اظهار کرد: برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر در اولویت قرار دارد، از این رو به پلیس 110 نیز توصیه کرده‌ایم حتما موارد مربوط به خرده‌فروشان موادمخدر را در دستور کار خود قرار دهد و از شهروندان نیز می‌خواهیم حتما این موارد را به پلیس 110 اطلاع دهند.

بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی برج طغرل
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجموعه فرهنگی برج طغرل را پروژه‌ای فرامنطقه‌ای برشمرد و گفت: با توجه به روند پیشرفت عملیات اجرایی، این پروژه ظرف
2 ماه آینده قابلیت بهره‌برداری خواهد داشت. به گزارش «وطن‌امروز»، مجتبی عبداللهی در جریان بازدید میدانی از پروژه مجتمع فرهنگی، تجاری و تفریحی برج طغرل با بیان این مطلب افزود: پروژه مجتمع فرهنگی- تجاری برج طغرل به عنوان کار ویژه و خاصی است که از پروژه‌های فرامنطقه‌ای محسوب می‌شود و کارکرد آن شامل تمام مناطق جنوبی شهر تهران می‌شود. عبداللهی ادامه داد: این پروژه به صورت قوی و مدرن طراحی شده و کار طبق پیش‌بینی‌های انجام شده رو به پیشرفت است و ظرف 2 ماه آینده قابلیت بهره‌برداری خواهد داشت. سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 نیز در جریان این بازدید، پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی- تجاری برج طغرل را
85 درصد برشمرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه 20 به عنوان قطب گردشگری و مذهبی شهر تهران، همواره از اولویت‌های مدیریت شهری بوده است و ساخت بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی در مجاورت برج طغرل که یکی از برج‌های سه‌گانه شهر تهران محسوب می‌شود، در تامین نیازهای فرهنگی و همچنین جذب گردشگر تاثیر بسزایی دارد.


Page Generated in 0/0076 sec