printlogo


کد خبر: 180595تاریخ: 1396/6/8 00:00
کوتاه و گویا

  دکتر مهدی عقیلی، دبیر علمی دومین کنگره بین‌المللی کلینیکال آنکولوژی افزایش سالمندی و صنعتی شدن را 2 دلیل افزایش سرطان طی سال‌های آینده برشمرد و گفت: جدیدترین دستاوردها در حوزه آنکولوژی در دومین کنگره بین‌المللی کلینیکال آنکولوژی ارائه خواهد شد.
  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 از اجرای 90درصدی فعالیت‌های عمرانی طرح حمایت از مدارس در این  منطقه خبر داد و گفت: تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تمام فعالیت‌های عمرانی مدارس به پایان خواهد رسید.
  علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 از برپایی ایستگاه اطلاع‌رسانی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری با هدف آموزش شهروندان در زمینه کاهش جمعیت جانوران مضر شهری خبر داد.
  مهلت ارسال مقاله‌ به بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا 10 شهریور تمدید شد. بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حالی برگزار خواهد شد که امسال در بخش قصه‌گویی علاقه‌مندان در موضوع‌های «آزاد» با درونمایه آموزشی و تربیتی، «ادبیات عامه و فولکلور - شاهنامه و...» و «رضوی» به رقابت خواهند پرداخت.
  دکتر جمال بافرانی،  شهردار منطقه21 با اشاره به اینکه «طرح نانوایی سبز - نانوایی دوستدار محیط‌زیست» در سطح محلات سیزده‌گانه با همکاری گسترده نانوایی‌های دوستدار محیط‌زیست در این بخش از پایتخت در حال اجراست، افزود: این طرح که در راستای آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح آگاهی عمومی شهروندان درباره مضرات بهداشتی و زیست‌محیطی ناشی از استفاده کیسه‌های پلاستیکی و پلیمری که از مشتقات نفتی ساخته می‌شوند، در دستورکار واحد محیط‌زیست معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه21 قرار گرفته است از زمان آغاز خوشبختانه با مشارکت چشمگیر شهروندان همراه بوده است.


Page Generated in 0/0070 sec