ناصر جوادی:در جلسه رأی اعتماد، رئیس دولت، دلیل انتخاب مجدد وزیر نفت را «برند» بودن وی اعلام کرد و گفت که برخی از وزرای او در دنیا برند هستند! بلافاصله مؤسسه بینالمللی «اینتر برند» اعلام کرد: با وجود اینکه لفظ برند معمولا برای کالاست و درباره انسان... حالا که این همه راه اومدین یه کاریش میکنیم. سپس این موارد را اعلام کرد:
- بیژن نامدار زنگنه، با برند«Hidden»
وی در زمینه مخفیسازی قراردادها بعد از بانک مرکزی سوییس، در رتبه دوم قرار دارد که با توجه به تمدید ۴ ساله دوره وزارتش، ضمن ثبت یکی، دو قرارداد محرمانه دیگر میتواند به صدر جدول صعود کند!
- محمد جواد ظریف با برند«labkhand malih»
با دیپلماسی لبخند و با اختلاف فاحش نسبت به «zhekond labkhand» و «nish baz» در رتبه اول قرار دارد و اگر از میزان اخم در برخورد با منتقدان داخلی بکاهد و به آنها هم به چشم خارجی بنگرد برای سالیان طولانی در رتبه اول خواهد ماند!
- عباس آخوندی با برند «Launcher»
آخوندی در سطح جهانی چندان شناخته شده نبود و جایی در ردهبندی برندهای برتر نداشت اما پس از پرتاب میکروفن با عبور از رکورد احسان حدادی به جمع10نفر برتر رسید. وی در حال حاضر پس از فضاپیمای «بایکونور» قزاقستان و «یورگن شولت» آلمانی، در جایگاه سوم قرار دارد.
- حسن قاضی زاده هاشمی با برند« mashin baz»
وی به دلیل استفاده همزمان از پرادو و پورشه بعد از «حسن البلکیا» سلطان برونئی در رتبه دوم سیاستمداران ماشینباز قرار دارد و یکی از برندهای مطرح در این عرصه است. از سخنان اوست:«ما به جاده میرویم و بالاخره باید ماشین امن باشد. من که پول دارم، دلم هم که میخواهد. وقتی نخرم یعنی نفاق دارم». صاحبنظران معتقدند اگر او پورشه سوار نمیشد به یکی از برندهای نفاق تبدیل میشدکه الحمدلله... و این احتمال از بیخ باطل شد!