printlogo


کد خبر: 180605تاریخ: 1396/6/8 00:00
اخبار

لغو ناگهانی تمرین تیم‌ملی و واکنش کره‌جنوبی
تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران با تصمیم کادر فنی لغو شد که واکنش یکی از مقام‌های فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی را به دنبال داشت. تیم‌ملی فوتبال ایران از زمان ورود به کره‌جنوبی تمرینات خود را تحت نظر کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی برگزار کرد اما تمرین گروهی در شهر پاژو لغو شد. ملی‌پوشان ایرانی با تصمیم کادر فنی در هتل محل اقامت خود به تمرینات فردی پرداختند. یکی از مقامات فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی نیز در این‌باره گفت: من هم شنیدم که تمرین گروهی تیم‌ملی فوتبال ایران لغو شد و بازیکنان در هتل تمرین می‌کنند. آنها با توجه به ورود چند بازیکن جدید به محل اردو قصد تمرکز روی برنامه‌های داخلی خود را دارند. وی در رابطه با ورود سایر ملی‌پوشان ایرانی به کره‌جنوبی گفت: خیلی سخت است که بازیکنان بخواهند به صورت فردی راهی ژاپن و سپس کره‌جنوبی شوند. ما تاکنون شکایتی از ایران درباره سازماندهی ورود آنها دریافت نکرده‌ایم.

توصیه نیمار به کوتینیو؛ به بارسا نرو
خصومت نیمار و باشگاه بارسلونا هر روز شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد. بعد از جدایی جنجالی این بازیکن به مقصد پاری‌سن‌ژرمن که باعث شده هم نیمار و هم باشگاه بارسلونا علیه یکدیگر شکایت کنند، حالا نیمار در تلاش است تا جلوی تحقق یافتن اصلی‌ترین گزینه نقل‌وانتقالاتی بارسلونا در این تابستان یعنی فیلیپه کوتینیو را بگیرد. طبق گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، نیمار در صحبت‌هایی با هم‌تیمی‌اش در تیم‌ملی برزیل، از کوتینیو خواسته به بارسلونا نرود و به او توصیه کرده از ماندن در لیورپول پشیمان نخواهد شد. این در حالی است که کوتینیو در تلاش است با فشار به باشگاه لیورپول اجازه جدایی‌اش را بگیرد و درخواست رسمی برای جدایی از جمع سرخپوشان آنفیلد را هم به باشگاه ارائه داده است. باشگاه بارسلونا هم تاکنون 3 بار برای جذب این بازیکن برزیلی به لیورپول پیشنهاد داده اما باشگاه انگلیسی به هر 3 پیشنهاد جواب منفی داده است.

واکنش فدراسیون کشتی به داورزنی
نایب‌رئیس فدراسیون کشتی گفت: از ابتدای سال تا شهریورماه، وزارت ورزش همچنان 3 میلیارد تومان از حق فدراسیون کشتی را پرداخت نکرده است. به گزارش مهر، حمید بنی‌تمیم در پاسخ به ادعای داورزنی مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی با 12 میلیارد تومان بیشترین بودجه را دریافت می‌کند، گفت: فدراسیون کشتی چندین برابر فدراسیون‌های دیگر در سال فعالیت دارد و کل بودجه‌ای که وزارت ورزش به فدراسیون می‌دهد، معادل تنها 7 درصد بودجه کشتی است. یعنی اگر همه قول و قراری را که وزارت ورزش در پرداخت سهم بودجه خود به فدراسیون کشتی داده است نیز عملی کند، می‌شود 7 درصد بودجه سال ۹۶ فدراسیون کشتی. از ابتدای سال تا شهریورماه، وزارت ورزش 3 میلیارد تومان از حق فدراسیون کشتی را پرداخت نکرده است. وی افزود: فدراسیون کشتی از ابتدای سال به دلیل اینکه این موضوعات در فضای انتخابات کشور حواشی به همراه نداشته باشد، به‌رغم همه فشارها و تنگناها سکوت کرد اما دوستان به‌جای اینکه پاسخگوی کم‌کاری‌های خودشان در حمایت از کشتی کشور باشند، از خانواده بزرگ کشتی پاسخ هم می‌خواهند. خانواده کشتی در میان مردم زندگی می‌کند و بزرگان کشتی همیشه پاسخگو به مردم بوده و هستند. وزارت بهتر است پاسخ دهد چرا 3 میلیارد تومان بودجه فدراسیون کشتی را از ابتدای سال پرداخت نکرده است؟  موفقیت‌های کشتی را که بارها فراموش کرده یا تلاش می‌کنند این افتخارات پنهان بماند، سهم اندک کمک مالی خود به کشتی کشور را نیز پرداخت نمی‌کنند، آنوقت یک‌شبه نگران کشتی می‌شوند؟!  واقعاً چه نقشه‌ای را برای کشتی کشور طراحی کرده‌اید؟

عمل جراحی و 2 ماه خانه‌نشینی در انتظار منتظری
مدافع استقلال به دلیل شکستگی استخوان کتف خانه‌نشین شد و دیدارهای زیادی را از دست داد. پژمان منتظری مدافع استقلال بعد از برخورد با مهاجم آبی‌ها در تمرین با مصدومیت شکستگی استخوان ترقوه روبه‌رو شد. با تصمیم تیم پزشکی استقلال این بازیکن باید کتف مصدوم خود را عمل کند و به این ترتیب حداقل 2 ماه خانه‌نشین است. مدافع استقلال که بعد از عدم دعوت به تیم‌ملی روزگار خوبی نداشت، حالا باید روزهای طولانی خانه‌نشینی را تحمل کند. کادرفنی استقلال تصمیم دارند با توجه به دوران مصدومیت منتظری، مگویان را جانشین این بازیکن در لیست ۱۸ نفره خود کنند.


Page Generated in 0/0055 sec