printlogo


کد خبر: 181137تاریخ: 1396/6/19 00:00
اخبار

بانوی قهرمان قایقرانی  آسیا مدال خود را به سردار سلیمانی تقدیم کرد
گروه ورزشی: نازنین ملایی، بانوی قایقران ایران مدال طلای مسابقات آسیایی خود را به سردار قاسم سلیمانی تقدیم کرد.
به گزارش «وطن‌امروز»، سومین طلای ایران در رقابت‌های رویینگ قهرمانی آسیا را ملایی روز پنجشنبه 16 شهریور به دست آورده بود. نازنین ملایی در رویینگ تک‌نفره سبک وزن بانوان موفق به کسب مدال طلا شد. وی سال گذشته نیز در همین ماده مدال طلا کسب کرده بود.
روز گذشته فارس گزارش کرد که بانوی طلایی ایران مدال خود را تقدیم سردار سلیمانی کرد.

الاهلی بدون مصدوم و محروم برابر پرسپولیس
حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با آمادگی کامل وارد میدان‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شود تا جایی که نه بازیکن مصدوم دارد و نه محروم. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه هفته جاری پرسپولیس در امارات به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت. رسانه‌‌‌‌‌‌‌های عربستانی اعلام کردند حریف پرسپولیس در دیدار حساس سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌رود تا جایی که نه بازیکن مصدوم دارد و نه محروم. دو بازیکن آسیب‌دیده الاهلی در دیدار رفت مهند عسیری و منصور الحربی بودند که هر دو به شرایط بازی رسیده‌اند و مشکلی برابر پرسپولیس نخواهند داشت. خبر خوب دیگر برای الاهلی اینکه روز گذشته عمر السومه بعد از درخشش در انتخابی جام‌جهانی به عربستان برگشت و در اردوی گروهی الاهلی شرکت کرد. این دیدار درحالی برگزار‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شود که دیدار رفت دو تیم در عمان که با میزبانی پرسپولیس همراه شد با تساوی
2- 2 به پایان رسید.  

2 آزادکار نوجوان به مدال نرسیدند
رقابت‌های شانس مجدد مدعیان 5 وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از صبح شنبه در شهر آتن آغاز شد که طی آن 2 نماینده ایران از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. پیکارهای شانس مجدد 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از صبح روز شنبه پیگیری شد که طی آن نتایج زیر به دست آمد: در وزن ۴۲ کیلوگرم مهدی ویسی در گروه شانس مجدد به مصاف باتبایار از مغولستان رفت و موفق شد با نتیجه ۱۰ بر صفر این حریف را شکست دهد. وی در دومین دیدار به مصاف گئورگی چولادزه از گرجستان رفت و در حالی که تا ثانیه پایانی کشتی ۶ بر ۴ پیش بود، دو امتیاز از دست داد و با نتیجه ۶ - ۶ شکست خورد. بدین ترتیب ویسی از گردونه رقابت‌ها حذف شد. وی در دور نخست با عدم حضور خوان کورتز از مکزیک در میدان، ١٠ بر صفر پیروز و در دور بعد با نتیجه ۴ بر یک مغلوب حریفی از ازبکستان شده و به گروه شانس مجدد رفته بود. در وزن ۵۸ کیلوگرم هم مرتضی پورمرتضوی در نخستین دیدار خود در گروه شانس مجدد با نتیجه ۳ - ۳ مغلوب نوراخمف از قزاقستان شد و با این شکست از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. وی در دور نخست با غیبت خوان کوئیزا از کلمبیا روی تشک با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز میدان معرفی شده اما در دیدار بعدی با نتیجه ١٠ بر صفر مغلوب توران بایراموف از آذربایجان شده و به گروه شانس مجدد رفته بود.

برگزاری ال‌کلاسیکو خارج از مرزهای اسپانیا
اسپانیایی‌ها در اندیشه هستند تا مسابقات مهم فوتبال خود مثل ال‌کلاسیکو را خارج از مرزها برگزار کنند. ‌خاویر تباس، رئیس لالیگای اسپانیا در گفت‌وگو با روزنامه فاینشال‌تایمز، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: لالیگا یک لیگ معتبر و مورد اقبال همه جهان است. می‌خواهیم جایگاه بین‌المللی لیگ خود را با برگزاری برخی مسابقات آن در خارج از مرزها،‌ افزایش دهیم. وی افزود: از این جهت اکنون در حال بررسی و مذاکره هستیم که آیا امکان برگزاری برخی بازی‌‌‌‌‌‌‌های آن در خارج از کشور وجود دارد یا خیر. البته بحث‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این‌باره اکنون در مراحل اولیه است اما اتحادیه فوتبال اسپانیا از این امر کاملا حمایت می‌کند. لالیگای اسپانیا جدا از بازاریابی خارجی،‌ دفاتری در آمریکا، نیجریه و چین دارد.


Page Generated in 0/0157 sec