printlogo


کد خبر: 181158تاریخ: 1396/6/19 00:00
کوتاه و گویا

 صدها شاعر و علاقه‌مند به شعر و ادب فارسی از سراسر کشور در همایش سراسری شاعران که همزمان با همایش آوای ایل در موزه طبیعت و حیات وحش ایران- دارآباد- برگزار شد، گردهم آمدند.


 نشست کمپین صداقت رسانه‌ای با موضوع «تحریم‌‌‌‌‌‌‌های جدید شرکت اپل» پنجشنبه 16 شهریور در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌‌‌‌‌‌‌های اجتماعی برگزار شد. در این نشست موضوع «تحریم‌‌‌‌‌‌‌های جدید شرکت اپل» توسط حسن طاهری و رضا الفت، از کارشناسان این حوزه بحث و بررسی شد. همچنین مراسم تجلیل از خبرنگاران سادات به مناسبت عید غدیر خم و دهه ولایت با حضور محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی مدیرمسؤول روزنامه اطلاعات، مرتضی غرقی دبیر کانون حرفه‌ای رسانه، حسن سلطانی مجری پیشکسوت رسانه ملی و جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران سادات در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌‌‌‌‌‌‌های اجتماعی برگزار شد.


 نخستین ایستگاه انتظامی بانوان در مترو با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افتتاح شد. دکتر محمد احمدی بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو‌‌‌‌‌ در مراسم افتتاح ایستگاه انتظامی بانوان در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر از مسافران مترو را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: ایجاد پلیس بانوان در متروی تهران کار ارزشمندی است.


 «ده پرند‌‌ه‌ زرد و سبز و آبی» عنوان داستانی از سوسن طاقدیس است که به مفاهیم دوستی،‌ همکاری و تاثیرهای کار گروهی می‌پردازد.  این اثر با طراحی و تصویرگری ناهید عسگری به‌تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد بازار نشر شده است.


Page Generated in 0/0100 sec