printlogo


کد خبر: 181379تاریخ: 1396/6/22 00:00
اخبار

دیدار جمعی از مسؤولان با آیت‌الله شاهرودی
جمعی از مسؤولان نظام، علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم صبح دیروز (سه‌شنبه 21 شهریور) با حضور در دفتر آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی برای تبریک عید غدیرخم با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند و فرارسیدن عید ولایت را به وی تبریک گفتند. در این دیدار همچنین میهمانان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بازگشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی از سفر زیارتی به عتبات عالیات را خیرمقدم گفتند و سلامت و توفیق ایشان را در انجام مسؤولیت‌های محوله از سوی مقام معظم رهبری در جایگاه ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار شدند.

نیروهای انقلابی خواهان موفقیت دولت در رفع مشکلات مردم هستند
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: نیروهای انقلابی خواهان موفقیت دولت در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند و بر همین اساس نیز آماده‌اند دولت محترم را یاری ‌کنند. مهدی چمران در گفت‌‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه همگرایی نیروهای انقلاب باید بیش از پیش شود، تصریح کرد: مردم انتظار دارند نیروهای انقلابی و کسانی که خود را دلسوز مردم و کشور می‌دانند مسائل فرعی و جناحی را کنار گذاشته و درباره مسائل اصلی که همان انقلاب اسلامی و مشکلات اساسی مردم است، متحد و منسجم باشند. وی با بیان اینکه نیروهای انقلاب هرگاه متحد و منسجم بوده‌اند مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نیروهای انقلابی در انتخابات پیشین ریاست‌جمهوری، اتحاد و انسجام آنها بود. چمران همچنین گفت: نیروهای انقلابی خواهان موفقیت دولت در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند و بر همین اساس نیز آماده‌اند دولت محترم را یاری کرده و در مسیر رفع مشکلات مردم
همراهی کنند.

انتخاب اعضای هیات رئیسه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان
سخنگوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان اعلام کرد در انتخابات هیات رئیسه این انجمن، سیدنظام‌الدین موسوی به اتفاق آرای اعضای هیات مدیره به عنوان دبیرکل برگزیده شد. به گزارش فارس، علی‌اکبر روح‌نواز گفت: نخستین جلسه دهمین دوره هیات مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان عصر دوشنبه بیستم شهریورماه جاری در محل دفتر انجمن برگزار شد و اعضای هیات مدیره و بازرسان در افتتاحیه این دوره برابر قرآن مجید سوگند یاد کردند. وی افزود: در جلسه مطابق اساسنامه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، انتخابات داخلی برای تعیین اعضای هیات رئیسه برگزار شد و به اتفاق آرا، سیدنظام‌الدین موسوی به عنوان دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان انتخاب شد. به گفته سخنگوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، در این انتخابات علاوه بر دبیرکل، سایر ارکان هیات مدیره نیز انتخاب شدند که در نتیجه حسن کربلایی به عنوان نایب رئیس اول، مسعود بصیری نایب رئیس دوم، علی‌اکبر روح‌نواز سخنگو، رسول بابازاده خزانه‌دار، مهدی شکیبایی دبیر تشکیلات، پرستو سیفی‌ناجی دبیر اول و محمد عمرانی به عنوان دبیر دوم هیات مدیره برگزیده شدند.

آمریکا با ظرفیت‌های نهفته در برجام اهداف خود را دنبال می‌کند
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا از برجام خارج نمی‌شود بلکه از ظرفیت‌های نهفته در درون برجام استفاده می‌کند تا ایران را متهم به خروج از برجام کند. علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اظهارات اخیر آمریکایی‌ها مبنی بر بازدید از مراکز نظامی ایران گفت: معتقدم این بخشی از سناریویی است که از قبل طراحی کرده اند. آنها تلاش می‌کردند این اقدامات مستقیم معطوف به برجام نباشد بلکه از شکاف‌های داخل متن برجام استفاده و نیات خصمانه خودشان را دنبال کنند. وی افزود: از قبل این اتفاقات قابل پیش‌بینی بود و تلاش می‌کنند در نهایت ایران را مقصر جلوه دهند. زاکانی درباره احتمال خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکایی ها  از برجام خارج نمی‌شوند بلکه برجام را دنبال می‌کنند. آنها از ظرفیت‌های نهفته در درون برجام استفاده می‌کنند تا ایران را متهم به خروج از برجام کند.


Page Generated in 0/0050 sec