printlogo


کد خبر: 181548تاریخ: 1396/6/26 00:00
کوتاه و گویا

  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس، همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح روز جمعه 24 شهریورماه با حضور مدیران شهری، خانواده‌های معزز شهدا، شورایاران، بسیجیان ، ورزشکاران و آحاد مردم در منطقه 10 شهرداری تهران برگزار شد.
 علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 شهرداری تهران گفت: تفکیک پسماند از مبدأ در سطح منطقه بهترین شیوه در جلوگیری از هدررفت سرمایه است و اجرای طرح تفکیک از مبدا مهم‌ترین گام شهرداری منطقه 2 در ساماندهی و جمع‌آوری پسماندهای خشک است.
 70 اثر از کودکان کار تحت حمایت موسسه مددکاری اجتماعی امین در باغ‌موزه قصر برگزار شد، آثار این نمایشگاه با همت عالی به فروش رفت و عواید حاصل از آن صرف هزینه‌های کودکان کار شد. این نمایشگاه جمعه 24شهریورماه از ساعت 11 تا 20 در گالری موزه مارکوف برپا شد.
 محمد رضایی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در همایش بزرگ پیاده‌روی شهروندان تهرانی در ارتفاعات توچال که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه یک برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری تهران سعی کرده با ایجاد اماکن ورزشی، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری پتانسیل‌های ورزشی تهران را به شهروندان معرفی و امکان فعالیت ورزشی را برای عموم شهروندان فراهم کند.
 براساس اعلام مرکز رسانه‌های دیجیتال، داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌‌نام در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از ظهر شنبه مورخ 25/6/96 به سایت
Login.Saramad.ir مراجعه کنند. گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال 20 تا 26 آبان‌ماه 96 در مصلای بزرگ امام خمینی تهران برگزار خواهد شد.
 محمد بیدشکی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 21 شهرداری تهران از برگزاری 3000 ساعت دوره آموزش بازیافت به منظور کاهش تولید پسماند و تفکیک آن از مبدأ و نیز توزیع گسترده مخازن جداسازی پسماند خشک و تر در آغاز سال تحصیلی
97-96 در راستای اجرای طرح «استقبال از مهر» در سطح مدارس این منطقه خبر داد.


Page Generated in 0/0059 sec