printlogo


کد خبر: 181712تاریخ: 1396/6/28 00:00
رویدادها

نامه رئیس فرهنگستان هنر به‌رؤسای 3قوه
رئیس فرهنگستان هنر نامه‌ای را به سران 3 قوه و وزرای کشور،‌ ارشاد و اطلاعات نوشت. به گزارش فارس،  محمدعلی معلم‌دامغانی در نامه‌های جداگانه‌ای به دکتر حسن‌روحانی رئیس‌جمهور، آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دکترعبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، دکتر سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و سردار حسین اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره گنجینه بانک پاسارگاد نوشت: با سلام و احترام بدینوسیله شکواییه فرهنگستان هنر را به همراه مدارک بی‌امضا و امضا شده اشخاص غیرمسؤول (مجید صرفی) و حکم اجرای غیرقانونی به نفع مدعی متهم کلاهبردار مالخر(امین تفرشی) بدون تشکیل دادگاه صاحب صلاحیت (در مورد پانصد اثر هنری مضبوط در فرهنگستان) و پانوشت سرهنگ بی‌خبر از قانون و فرستادن پلیس به همراه عده‌ای اوباش و لات مزدور و شکستن حرمت دولت و حکومت تقدیم داشته، متذکر می‌شوم که مطامع جوقی بی‌وطن ضدجمهوری اسلامی که با این اعمال درصدد اثبات عدم اقتدار قوه حاکمه و انعکاس آن به خارج از کشورند و این سزاوار نیست. چرا زقافله یک کَس نمی‌شود بیدار؟!

«دستخط» ویژه هفته دفاع‌مقدس
برنامه «دستخط» در هفته دفاع‌مقدس میزبان فرماندهان ارشد دفاع‌مقدس می‌شود. به گزارش فارس، این ویژه‌برنامه از پنجشنبه 30 شهریور، هر شب ساعت 21:30 از شبکه 5 سیما با اجرای محمدحسین رنجبران روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود. سردار سرلشکر عزیز جعفری، امیر سرلشکر حسنی سعدی، امیر سرتیپ پوردستان، سردار سرتیپ نجات، دریادار حبیب‌الله سیاری، سردار سرتیپ دهقان و سردار سرتیپ کوثری میهمانان ویژه برنامه دستخط خواهند بود و مخاطبان در این برنامه شاهد گفت‌وگویی متفاوت و جذاب پیرامون جنگ تحمیلی خواهند بود. ویژه‌برنامه «دستخط» 30 شهریورماه ساعت 21:30 از شبکه 5 پخش خواهد شد و تکرار آن روز بعد ساعت 15 خواهد بود.

آلبوم «سربلندان» منتشر شد
آلبوم موسیقی «سربلندان» که از تولیدات فاخر مرکز موسیقی حوزه هنری به‌ شمار می‌رود با آهنگسازی محسن جلیلی و براساس اشعاری از حافظ، مولوی، فاضل نظری، سیدعلی موسوی‌گرمارودی، عمران صلاحی، قادر طهماسبی (فرید)، سعید بیابانکی، علیرضا قزوه و حبیب‌الله چایچیان (حسان) ساخته شده است که همزمان با شروع ماه محرم در حوزه هنری رونمایی می‌شود. به گزارش مهر، علی‌اصغر شاه‌زیدی، قاسم رفعتی، محمد معتمدی، حسین علیشاپور، بامداد فلاحتی، اشکان کمانگری و سروش بخشش از جمله خوانندگان حاضر در این آلبوم موسیقی هستند. آلبوم «سربلندان» از تولیدات فاخر مرکز موسیقی حوزه هنری با آهنگسازی محسن جلیلی و جمعی از خوانندگان مطرح کشور همزمان با شروع ماه محرم با حضور هنرمندان و اهالی موسیقی طی مراسمی رونمایی و منتشر می‌شود.

«چاووشی»،  خواننده تیتراژ هاتف
محسن چاووشی تیتراژ سریال تلویزیونی «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری را می‌خواند. به گزارش میزان، نعمت چگینی تهیه‌کننده سریال «هاتف» درباره نهایی شدن خواننده‌ این سریال گفت: درباره خواننده‌ تیتراژ سریال «هاتف» پیش از این با محسن چاووشی مذاکراتی داشتیم که خوشبختانه نهایی شد و قرار است تیتراژ این سریال توسط وی خوانده شود. چگینی خاطرنشان کرد: این نخستین ‌باری است که محسن چاووشی تیتراژ یک سریال تلویزیونی را می‌خواند و این همکاری با سریال «هاتف» آغاز خواهد شد. در خلاصه داستان«هاتف» آمده است: روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشویی‌‌‌‌اش قرار می‌دهد اما ریحانه اعتقاد دارد عدالت نمی‌تواند پشت در خانه آدم جا بماند. او پرده از ابهام وصیت پدر برمی‌دارد و در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و به دست می‌آورد.
 


Page Generated in 0/0058 sec