printlogo


کد خبر: 182524تاریخ: 1396/7/15 00:00
اخبار

مطالبات «ژوزه» کامل پرداخت شد
با اعلام باشگاه پرسپولیس، مطالبات «مانوئل ژوزه»، سرمربی پیشین این باشگاه به طور کامل پرداخت شده است. طبق حکم دادگاه بین‌المللی ورزش، باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار یورو به مانوئل ژوزه، سرمربی پیشین این باشگاه شده بود. باشگاه پرسپولیس با استفاده از بودجه فصل جاری و کمک‌های مردمی هواداران خود، بدهی سنگین به مانوئل ژوزه را ظرف مدت 3 روز به حساب وکیل قانونی‌اش واریز کرد تا مانع محکومیت سنگین‌تر از سوی دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) شود. پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تأیید خبر به مهر گفت: کارهای مربوط به این بدهی انجام شده است و منتظریم تأییدیه دادگاه بین‌المللی ورزش را بگیریم. بعد از آن جزئیات مربوط به این پرونده را در اختیار هواداران قرار می‌دهیم.

قرارداد اینیستا با بارسا تا دوران بازنشستگی تمدید شد
وب‌سایت باشگاه بارسلونا اعلام کرد آندرس اینیستا جمعه صبح قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده و قرار است تا پایان دوران بازیگری در بارسا بماند. باشگاه بارسلونا صبح روز جمعه خبری را که مدت‌ها بود هواداران منتظرش بودند منتشر کرد و خبر از تمدید قرارداد آندرس اینیستا داد. اینیستا، کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا و دومین بازیکن در تاریخ باشگاه از نظر حضور در بیشترین تعداد بازی‌های رسمی بعد از ژاوی است. بعد از شک و تردیدهای زیاد درباره آینده این بازیکن، او بالاخره قراردادش را با باشگاه تمدید کرده و قرار است تا پایان دوران فوتبالی‌اش در این تیم بماند. او در حال حاضر مشغول ریکاوری مصدومیت عضلانی‎اش است و دیروز قراردادش را در حضور بارتومئو، رئیس باشگاه تمدید کرد. انتظار می‎رود بزودی رئیس بارسا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده و در این‌باره اطلاع‌‎رسانی کند.

کاشان در آستانه میزبانی  کشتی آزاد باشگاه‌های جهان
دبیر فدراسیون کشتی از شهر کاشان به عنوان جدی‌ترین گزینه برای میزبانی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان نام برد. رضا لایق در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعیین تکلیف میزبان چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد: شهرهای کاشان، جویبار، مشهد و تهران خواستار میزبانی چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان هستند که در این میان به احتمال فراوان فدراسیون کشتی با میزبانی کاشان از این رقابت‌ها موافقت خواهد کرد. دبیر فدراسیون کشتی افزود: دیدارهای فینال لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی نیز دوم آبان ماه در شهر کاشان برگزار می‌شود و این شهر از زیرساخت‌های لازم برای میزبانی شایسته از رقابت‌های معتبر جام باشگاه‌های جهان برخوردار است. شهرهای جویبار، تهران و خارکف اوکراین به ترتیب میزبانی ۳ دوره قبل این رقابت‌ها را برعهده داشتند. تیم بیمه رازی قهرمانی این رقابت‌ها را در جویبار و تهران از آن خود کرد و تیم تایتان مرکوری آمریکا نیز قهرمان سومین دوره این مسابقات شد. چهارمین دوره این رقابت‌ها ۱۶ و ۱۷ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

اتفاقات عجیب در دیدار برزیل و بولیوی
دیدار برزیل و بولیوی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با اتفاقات عجیبی همراه شد. به نقل از آ.اس، برزیل پنجشنبه شب در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر بولیوی قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما پیش از شروع و در پایان این دیدار 2 اتفاق عجیب افتاد. تیم برزیل برای عکس قبل از بازی با ۱۲ بازیکن حاضر شد اما این کار خلاف قوانین فوتبال نبود چون نفر دوازدهم بازیکن حریف بود. مارسلو مورنو در کنار بازیکنان برزیل عکس گرفت. حضور او به خاطر دوملیتی بودنش بود. این بازیکن اهل کشور بولیوی است اما پدرش برزیلی است به همین خاطر مورنو پیش از بازی با پیراهن بولیوی، برای تیم‌های زیر ۱۷ و ۲۰ سال برزیل بازی کرد. این مهاجم از سال ۲۰۰۷ تا امروز ۶۳ بازی برای بولیوی انجام داده است. پس از این بازی، فدراسیون فوتبال برزیل عکسی را در صفحه اصلی‌اش در توئیتر منتشر کرد که بازیکنان در حال دریافت اکسیژن بودند. 7 بازیکن این کشور پس از بازی در ارتفاع ۳۶۰۰ متری بالاتر از سطح دریا به اکسیژن نیاز پیدا کردند. در این تصویر دنی آلوس، نیمار، گابریل ژسوس، مارکینیوس، میراندا، الکس ساندرو و الیسون دیده می‌شدند.
 


Page Generated in 0/0057 sec