printlogo


کد خبر: 182531تاریخ: 1396/7/15 00:00
بانک

انعقاد ۱۲ تفاهمنامه از سوی بانک ملت با شرکت‌ها و سازمان‌ها
بانک ملت در 3 ماه دوم سال جاری، نسبت به انعقاد ۱۲ تفاهمنامه با شرکت‌ها و سازمان‌های کشور اقدام کرد. این بانک با هدف تقویت تعاملات با شرکت‌ها، بانک‌ها و سازمان‌های بزرگ و انجام امور بانکی آنها، ۱۲ تفاهمنامه همکاری جدید در تابستان سال ۹۶ امضا کرد. بر اساس این گزارش، این تفاهمنامه‌های همکاری بین بانک ملت و  شرکت‌های مجموعه گلدیران، تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو( ایساکو)، تاید واتر خاورمیانه و بیمه البرز و سازمان‌های حج و زیارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، دانش‌آموزی وزارت آموزش‌وپرورش و گسترش و نوسازی صنایع ایران همچنین بانک مهر اقتصاد منعقد شده است. انجام امور بانکی و اعتباری و همچنین اعطای تسهیلات به سازمان‌ها و شرکت‌های یادشده، بخشی از تعهدات بانک ملت در این تفاهمنامه‌ها است.

بهره‌برداری از کانال ارتباطی مدیریت شکایات بانک آینده
در راستای ارزش‌آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی اقشار مختلف، کانال ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.  بنا به این گزارش، به منظور سهولت دسترسی و ضرورت به‌کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده به صورت شبانه‌‌روزی برقرار شد.  در این راستا، مشتریان بانک آینده می‌توانند علاوه بر تماس از طریق کانال‌های موجود  این بانک با شماره‌گیری تلفن 85936  و مرکز ارتباط بانک به صورت شبانه‌روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام کنند تا پس از بررسی و رسیدگی از نتیجه کار خود مطلع شوند.  سامانه پیامکی این بانک  300000724 و صندوق پستی آن1513835811 و مرکز ارتباط آن نیز 27663200 است.  این اقدامات در راستای ارزش‌آفرینی مستمر بانک آینده برای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخگویی انجام می‎گیرد.
 


Page Generated in 0/0061 sec