printlogo


کد خبر: 182544تاریخ: 1396/7/16 00:00
اخبار

اعضای شورای سیاست‌‌گذاری جشنواره فیلم فجر مشخص شدند
محمدمهدی حیدریان، رئیس سازمان سینمایی اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر را منصوب کرد. به گزارش فارس، رئیس سازمان سینمایی اعضای شورای سیاست‌گذاری  سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر را منصوب کرد. طی احکامی از سوی محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی و رئیس شورای سیاست‌‌گذاری جشنواره فیلم فجر، علیرضا رضاداد، علیرضا تابش، حسن خجسته، محمد بزرگ‌نیا و ابراهیم داروغه‌زاده به عنوان اعضای شورای سیاست‌‌گذاری سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر منصوب شدند. نخستین جلسه این شورا برای نهایی کردن فراخوان جشنواره دیروز برگزار شد. فراخوان  دوره آتی جشنواره ملی فیلم فجر طی روزهای آینده اعلام می‌شود. سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ثبت‌نام 6000 نفر در سری جدید مستند مسابقه «ضدگلوله»
با توجه به استقبال گسترده‌ای که از مستندمسابقه ضدگلوله شکل گرفته است، حدود ۶۰۰۰ نفر از طریق سایت اینترنتی در سری جدید این مستند مسابقه ثبت‌نام کردند. به گزارش روابط عمومی سازمان اوج؛ مهرداد صالح، مدیر برنامه‌‌ریزی مستندمسابقه «ضدگلوله» از اتمام ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این مستند مسابقه خبر داد و گفت: حدود ۶۰۰۰ نفر ثبت‌نام‌کننده در سری پاییز ضدگلوله داشتیم که همه این متقاضیان در حین پخش ضدگلوله در سایت این مستندمسابقه ثبت‌نام کرده‌اند. متقاضیان شرکت در مستند مسابقه ضدگلوله در تهران بیشتر از استان‌های دیگر بود و پس از آن استان اصفهان بیشترین متقاضی را داشت. البته از تمام استان‌ها شرکت‌کننده وجود داشت که پذیرفته‌شدگان نیز از استان‌های مختلف کشور هستند. ثبت‌نام در مستند مسابقه ضدگلوله فعلا به اتمام
رسیده است و علاقه‌مندان می‌توانند اخبار این مستند مسابقه را از سایت و شبکه‌های اجتماعی ضدگلوله پیگیری کنند.

پخش «سرزمین مادری» باز هم به تعویق افتاد
«سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی و نوشته علیرضا طالب‌زاده بزودی از شبکه 3 سیما پخش می‌شود. به گزارش خبرگزاری دانشجو، «سرزمین کهن» سریالی که پس از پخش 4 قسمت در بهمن سال ۹۲ متوقف شد، قرار است بزودی از شبکه 3 سیما پخش شود. این سریال به تازگی به «سرزمین مادری» تغییر نام داده است. قرار بود پخش این سریال از ۱۴ مهر آغاز شود اما هنوز بخشی از کارهای فنی این سریال باقی مانده و گروه در حال آماده‌سازی آنهاست، به همین دلیل پخش آن به هفته‌های آتی موکول شد. گفتنی است «سرزمین مادری» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیماست که توسط علیرضا طالب‌زاده نوشته شده و کمال تبریزی آن را کارگردانی کرده است.

انتشار فراخوان جشنواره داستان‌نویسی «بوی خاک»
انتشارات علمی و فرهنگی در حوزه دفاع ‌مقدس جشنواره داستان‌نویسی برگزار می‌کند. به گزارش فارس، به منظور گرامیداشت، حفظ و انتقال میراث فرهنگی و معنوی حماسه باشکوه اسلامی و میهنی 8 سال دفاع‌مقدس، انتشارات علمی و فرهنگی در نظر دارد جشنواره داستان‌‌نویسی حوزه دفاع‌مقدس را در 3 بخش ادبیات کودک، نوجوان و جوان برگزار کند. ناشر از آثاری که با رویکردی جدید و نگاهی نو به رخدادهای حماسه مقاومت ملت ایران و پیامدهای مرتبط با آن در زندگی امروز ایرانیان می‌‌پردازند، استقبال کرده و در کنار نویسندگان باتجربه و حرفه‌‌ای این حوزه، قلم و قدم نویسندگان جوان، کار اولی، غیرحرفه‌‌ای، روستایی و شهری، ساکن در ایران یا خارج از کشور را گرامی می‌‌دارد. محتوای آثار باید یا به‌طور مستقیم بازگو‌کننده وقایع و حوادث رخ‌داده در جبهه باشد یا به پیامدهای مرتبط با جنگ در زندگی امروز مردم ایران بپردازد. علاقه‌‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت انتشارات علمی و فرهنگی به آدرس www.elmifarhangi.ir  مراجعه کنند.


Page Generated in 0/0058 sec