printlogo


کد خبر: 182545تاریخ: 1396/7/16 00:00
رویدادها

رونمایی از «پول و پورن» با حضور حسن عباسی
مستند جنجالی «پول و پورن» به کارگردانی مهدی نقویان سه‌شنبه ۱۸ مهر ساعت ۱۷ با سخنرانی دکتر حسن عباسی در تالار سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری،  دکتر حسن عباسی که سال‌ها قبل در سخنرانی‌هایش به طور ویژه‌ای به سوژه این مستند پرداخته بود به عنوان سخنران این مراسم معرفی شده است. این مستند پس از ترسیم نمایی کلی از باندهای زیرزمینی اما پر کار فساد و فحشا (اسکورت سرویس‌ها) و بیان نحوه فعالیت آنها، ماجرای یک پرونده امنیتی مرموز و مهم از نفوذ آنها به ایران و قاچاق دختران ایرانی را روایت می‌کند. تهیه‌کننده مستند «پول و پورن» مرکز مستند سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری سازمان جرائم سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

تمدید «هشت کتاب» تا پایان مهر
مهدی جعفرزاده، معاون طرح و برنامه بازرگانی انتشارات سوره مهر پیرامون پویش هشت کتاب  اظهار داشت: طبق آماری که ما استخراج کرده‌ایم بیشتر از 11 هزار جلد کتاب در این پویش به فروش رسیده است و به دلیل استقبال مخاطبان این پویش را تا آخر مهرماه تمدید کردیم. به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مهدی جعفرزاده افزود: پویش هشت کتاب، به مناسبت هفته دفاع‌مقدس برگزار شده است که در آن بیشترین فروش به ترتیب به کتاب‌های کوچه نقاش‌ها، رفاقت به سبک تانک، روزهای بی‌آینه، بچه‌های کوهستان، میهمان صخره‌ها، وقتی مهتاب گم شد، پنهان زیرباران و پایی که جا ماند اختصاص داشت. وی بیان داشت: کتاب‌های این پویش با تخفیف ۳۰ درصد در فروشگاه‌های سوره مهر و با تخفیف ۲۰درصد در سایر کتابفروشی‌ها عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیک کتاب‌ها را از طریق نرم‌افزارهای کتابخوان طاقچه و سوره مهر با تخفیف ۵۰ درصد  تهیه کنند.

فیلم کوتاه در فجر ماندنی شد
در جلسه دوم ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر سی‌و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر با شورای مرکزی انجمن صنفی فیلم کوتاه، جمع‌بندی نهایی درباره حضور فیلم‌های کوتاه داستانی در این دوره انجام شد. به گزارش سینماپرس، در جلسه دبیر سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر با شورای مرکزی انجمن صنفی فیلم کوتاه جمع‌بندی شد تا در این دوره جشنواره، کاندیدای بهترین فیلم دوره اخیر جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشن مستقل فیلم کوتاه خانه سینما که ماه گذشته برگزار شد (حداکثر ۱۰ فیلم) با مدت زمان زیر ۱۵ دقیقه در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشند. به فیلم برگزیده این بخش سیمرغ بلورین اهدا خواهد شد که این تصمیمات پس از تصویب در شورای سیاست‌گذاری جشنواره قابل اجرا می‌شود. سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده بهمن‌ماه سال جاری
برگزار می‌شود.

50 فیلمساز خارجی به «مسیر عشق» پیوستند
آثار بیش از 50 فیلمساز خارجی به بخش مسابقه «مسیر عشق» راه یافت. به گزارش روابط عمومی جشنواره مسیر عشق،   9 اثر در بخش پویانمایی، 37 اثر در بخش مستند و 22 اثر در بخش نماهنگ به بخش مسابقه این رویداد سینمایی راه یافتند. از مجموع ۷۷۷ اثر از ۸۳ کشور در این بخش، 68 اثر توسط کارشناسان ستاد برگزاری جشنواره انتخاب شد. همچنین آثار بیش از 50 فیلمساز از کشورهایی همچون لبنان، عربستان، عراق، آمریکا، سوریه، انگلستان، یمن و ... در این بخش از جشنواره برگزیده شده است. نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» با محوریت محرم و راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) در ایران برای نخستین‌بار به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0053 sec