printlogo


کد خبر: 182610تاریخ: 1396/7/17 00:00
اخبار

آمریکایی‌ها به نقش سپاه در منطقه واقف هستند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش سپاه در منطقه و دفاع از کشور گفت: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود. به گزارش مهر، علی‌اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران گفت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون از هر گونه دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران خودداری نکرده اند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی حافظ انقلاب و حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارد. وی افزود: سپاه نهاد مقدسی است که برخاسته از متن مردم است و عملا تاکنون خطرات زیادی از جمهوری اسلامی ایران با دفاع هوشمندانه‌ای که سپاه پاسداران داشته، رفع شده است. دشمنان ما هم بویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌دانند نقش سپاه چقدر حساس است؛ هم در دفاع از کشور و هم نظام جمهوری اسلامی ایران و هم در حمایت از دوستان جمهوری اسلامی ایران در منطقه که عمدتا حول محور مقاومت هستند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر کمک‌‌های آموزشی و تعلیمی سپاه در سوریه و عراق نبود، حکومت‌‌های کنونی عراق و سوریه که برخاسته از رأی مردم هستند ساقط می‌شدند و جای آن عوامل آمریکا مانند داعش در بغداد و دمشق حاکم می‌شدند، بنابراین نقش سپاه پاسداران در حفاظت از جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌‌های اسلامی بسیار برجسته است. برای همین دشمنان ما روی سپاه پاسداران تمرکز می‌کنند ولی همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.

مهدی جهانگیری فعلاً بازداشت است
دادستان کل کشور می‌گوید برادر معاون اول رئیس‌جمهور همچنان در بازداشت بسر می‌برد.  به گزارش تسنیم، حجـت‌الاسلام منتظری در جمع خبرنگاران درباره پرونده مهدی جهانگیری گفت: اصل پرونده در استان کرمان تشکیل شده اما به دلیل اینکه پرونده به تازگی تشکیل شده است از بیان جزئیات آن معذور هستم. وی درباره اینکه جهانگیری بازداشت است یا با قید وثیقه آزاد شده، گفت: این فرد فعلا بازداشت است و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است. دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که یکی از اعضای ناظر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفته است تاکنون شکایتی از یکی از کانال‌های تلگرامی ضدانقلاب مطرح نشده است، گفت: این کانال برای فعالیت‌های ضدانقلابی خود از بستر تلگرام استفاده می‌کند و بزودی تکلیف تلگرام را روشن می‌کنیم.

وجود جاسوس در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به اعتبار کشور لطمه زد
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود یک جاسوس در تیم مذاکره‌کننده اعتبار کشور را زیر سوال برده است؛ عمده مشکلات امروز ما در بحث برجام مربوط به بخش‌هایی است که مذاکرات آن بر عهده این افراد نفوذی بوده است. حجت‌الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با صبح محلات، درباره صدور حکم حبس برای یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به جرم جاسوسی از جانب قوه‌قضائیه گفت: قوه‌قضائیه بر اساس اسناد موجود درباره جاسوسی یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده اقدام کرده و از ابتدا نیز روشن بود این اقدام هزینه‌هایی را برای قوه‌قضائیه خواهد داشت و انتشار بلافاصله شایعاتی علیه قوه‌قضائیه و شخص رئیس قوه‌قضائیه نیز بخشی از این هزینه‌هاست.  وی با اشاره به دریافت حقوق عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هم از ایران و هم از دشمن، بیان کرد: مفاد مذاکرات هسته‌ای به نحوی ساماندهی شده که دشمن می‌تواند از آن بهره‌برداری کند. خلل و فرج و روزنه‌های برجام از همین جا نشأت گرفته و دردسرساز شده است و امروز شاهدیم برجام یک بسته توخالی بوده که در مقابل آن هزینه‌های گزافی را پرداخت کرده‌ایم. نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عمده مشکلات امروز ما در بحث برجام مربوط به بخش‌هایی از برجام است که مذاکرات آن بر عهده این افراد نفوذی بوده است.


Page Generated in 0/0051 sec