printlogo


کد خبر: 182635تاریخ: 1396/7/17 00:00
رویدادها

یکشنبه‌ها، موعد پخش سری جدید مستندهای «ثریا»
تهیه‌کننده «ثریا» گفت: به لطف خدا از هفته جاری هر یکشنبه مردم می‌توانند سری جدید مستندهای بلند برنامه «ثریا» را از شبکه مستند سیما تماشا کنند. به گزارش فارس، «محسن مقصودی»، تهیه‌کننده «ثریا» گفت: به لطف خدا یکشنبه‌ها مردم می‌توانند سری جدید مستندهای بلند برنامه ثریا را از شبکه مستند سیما تماشا کنند. در سال‌های گذشته در کنار برنامه زنده ثریا که چهارشنبه‌شب‌ها پخش می‌شد، مستندهای ثریا نیز به صورت منظم سه‌شنبه‌شب‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شد که این مستندها مورد استقبال مردم واقع شد. این روند پخش مستندها در شبکه یک به دلایلی مدتی متوقف شد و با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته و مساعدت مدیران سیما و مدیر شبکه مستند از این پس سری جدید مستندهای بلند برنامه ثریا به صورت منظم، یکشنبه‌شب‌ها ساعت 20 از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود. وی عنوان داشت: حدود 26 مستند ثریا با موضوعات متنوع اقتصاد مقاومتی، سیاسی و فرهنگی در مراحل مختلف آماده‌سازی قرار دارد که به صورت هفتگی در کنداکتور پخش قرار می‌گیرد. مقصودی گفت: امیدوارم سایر شبکه‌ها هم این مستندها را بازپخش کنند تا امکان اثرگذاری این مستندها که با مشکلات و محدودیت‌های فراوان مالی تولید شده است بیشتر شود. «ثریا» تنها برنامه‌ای است که در کنار برنامه زنده خود مستندهای بلند نیز تولید کرده است که این مستندها جریان‌ساز بوده و مورد استقبال مردم و اهالی رسانه قرار گرفته و البته با واکنش‌های متعددی نیز از سوی مسؤولان مواجه شده است.

منتظر ادامه «دورهمی» نباشید
نویسنده متن‌های برنامه «دورهمی» گفت: دورهمی ادامه پیدا نمی‌کند و خود مدیری این را بارها گفته است. به گزارش فارس، امیر وفایی، نویسنده متن‌های برنامه «دورهمی» درباره سرنوشت ساخت دنباله برنامه پرمخاطب «دورهمی» از شبکه نسیم گفت: قراردادهایی بین شبکه و سازندگان وجود دارد و شاید هم توافقی که باید برای ادامه کار می‌کردند دیگر وجود ندارد. در همان زمان خبرهای ضد و نقیضی به گوش می‌رسید. اول می‌گفتند دورهمی ادامه دارد بعد گفتند به شبکه دیگری می‌رود، چند روز بعد خبر از پخش و تولید این مجموعه تلویزیونی بعد از محرم و صفر دادند اما در نهایت هیچ اراده‌ای برای تولید ادامه کار وجود ندارد و با هیچ کدام از عوامل قبلی برای ادامه کار صحبتی نشده و فکر نمی‌کنم که دورهمی ادامه داشته باشد. وی درباره اینکه احتمال دارد کار دیگری با همین گروه و با ساختار «دورهمی» ساخته شود نیز اظهار داشت: این صحبت‌ها از قبل هم بوده، حتی قبل از شروع سری دوم صحبت‌هایی مبنی بر اینکه دورهمی با نام دیگری به یک شبکه دیگر می‌رود هم وجود داشت اما شبکه و سازندگان توافق کردند که ادامه دورهمی در شبکه نسیم تولید شود. در حال حاضر قرارداد جدیدی بسته نشده و بعید می‌دانم ادامه پیدا کند. هیچ حرفی برای ادامه کار نیست و حتی مهران مدیری هم دنبال ساخت کار دوم سینمایی خود است و با ما گروه نویسندگان نیز هیچ صحبتی در این‌باره نشده است.

کدام فیلم‌ها مجوز نمایش ‌و ساخت‌ گرفتند؟
پروانه نمایش و ساخت ۷ فیلم سینمایی صادر شد. به گزارش مهر، شورای پروانه نمایش در تازه‌ترین جلسه خود مجوز نمایش 4 فیلم «دختری با شال قرمز» به تهیه‌کنندگی جهان خادم‌المله و کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم‌خواه با موضوع اجتماعی، «همه چی عادیه» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی محسن دامادی در ژانر کمدی، «خیابان دیوار» به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی و کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار با موضوع اجتماعی و «کاتی و کوتی و ستاره» به تهیه‌کنندگی بیتا منصوری، کارگردانی رضا مجلسی و نویسندگی مشترک امیر ثابت و رضا مجلسی در ژانر کودک و نوجوان صادر شد. همچنین 3 فیلمنامه «فرشته آبی» به تهیه‌کنندگی مقصود جباری، کارگردانی محسن اورنگ و نویسندگی لیلا منصوری با موضوع اجتماعی، «دوستت دارم ری را» به تهیه‌کنندگی کیوان علیمحمدی و کارگردانی مشترک کیوان علیمحمدی و امید بنکدار با موضوع اجتماعی و «از این خبر خوشحال نیستی؟» به تهیه‌کنندگی سلیمان علی‌محمد، کارگردانی سیدعلی هاشمی و نویسندگی جابر قاسمعلی با موضوع اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.
 


Page Generated in 0/0053 sec