printlogo


کد خبر: 182646تاریخ: 1396/7/17 00:00
اخبار

جدایی پیکه و شکیرا از شایعه تا واقعیت
مدافع بارسلونا در هفته اخیر به خاطر شایعه جدایی از همسر ثروتمند خود تحت فشار بوده و کار به جایی رسیده که مجبور به دعوت چند خبرنگار برای توضیح بیشتر شده است. خبرنگار ال‌موندو در گزارش مهم دیروز خود نوشته است: باور نداشتم پیکه خودش تماس بگیرد و قرار خبری بگذارد، اینجا بود که فهمیدم دوست خوب‌مان چقدر تحت فشار بوده و عصبی شده است. آیا واقعا رابطه پیکه و شکیرا تخریب شده است؟ آیا قرار است این زوج ثروتمند و احتمالا بسیار خوشبخت از هم جدا شوند؟ بازار شایعات در این باره بسیار داغ بوده و هست، بویژه از وقتی که شکیرا برای تور جهانی خود اروپا و آمریکای جنوبی را زیر پا گذاشته و مدتی است در کنار پسران و شوهر خود نیست. وقتی پیکه در روز رفراندوم غیررسمی کاتالونیا تنها وارد ستاد رای‌گیری شد، عکاسان و خبرنگاران سوژه خبری یک هفته خود را پیدا کردند. پیکه بدون شکیرا؟! از این بهتر نمی‌شد. شایعه پشت شایعه! کار به جایی رسید که پیکه شخصا با خبرنگار ال‌موندو تماس گرفت و از او برای مصاحبه دعوت کرد، او گفت: بین من و شکیرا هیچ مشکلی نیست، او مادر دوست‌داشتنی فرزندان من است. این بی‌انصافی‌ها کار روزنامه‌های مادریدی است. آنها می‌خواهند مرا نابود کنند.

اساسنامه فدراسیون تیراندازی تأیید شد
اساسنامه اصلاحی فدراسیون تیراندازی با کمان مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفت. فدراسیون تیراندازی با کمان از جمله فدراسیون‌هایی بود که اساسنامه‌اش مورد تایید هیات دولت قرار نگرفته بود و وزارت ورزش هم از فدراسیون خواسته بود تغییراتی در این اساسنامه ایجاد کند تا به محض اصلاح آن، انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شود. رضا کیارستمی، دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان به خبرنگار تسنیم اعلام کرد این فدراسیون اساسنامه مورد تایید وزارت ورزش را به فدراسیون جهانی ارسال و فدراسیون جهانی نیز رسما با اساسنامه اصلاحی موافقت و آن را تایید کرده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد باید منتظر ثبت‌نام مجدد از کاندیداها و برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان باشیم. پیش از این وزارت ورزش اعلام کرده بود به محض اصلاح اساسنامه فدراسیون، انتخابات را برگزار خواهد کرد. دوره مدیریت 4 ساله محمدعلی شجاعی خردادماه سال 96 به پایان رسیده و باید منتظر ماند تاریخ انتخابات این فدراسیون از سوی وزارت ورزش اعلام شود.

کی‌روش نامزد بهترین سرمربی جهان در سال ۲۰۱۷ شد
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی دنیا در سال ۲۰۱۷ است. فدراسیون بین‎المللی تاریخ و آمار فوتبال از تاریخ ۱۵ نوامبر جوایز بهترین‌های مرد و زن دنیای فوتبال را اهدا خواهد کرد. هوگو بروس، برنده جام ملت‌های آفریقا با تیم‌ملی فوتبال کامرون در فوریه ۲۰۱۷ یکی از کاندیداهای بخش بهترین مربی مرد سال است. در این بخش همچنین نام یوآخیم لوو سرمربی آلمان، قهرمان جام کنفدراسیون‌های سال ۲۰۱۷ که توانسته به همراه تیمش جواز حضور در جام‌جهانی روسیه را هم کسب کند، وجود دارد. دیگر کاندیداها هم روبرتو مارتینز (بلژیک)، تیته (برزیل)، وحید هلیلوویچ (ژاپن)، خولن لوپتگی (اسپانیا) و کارلوس کی‌روش (ایران) هستند.

تصمیم عجیب الهلال برای یکی از بازیکنان
باشگاه الهلال عربستان تنبیهی خاص را برای یکی از بازیکنان معترض خود در نظر گرفت. ‌به نقل از العاجل، عبدالعزیر الدوساری، یکی از بازیکنان الهلال است که با این باشگاه سعودی به مشکل خورده است. باشگاه الهلال الدوساری را در فهرست فروش خود قرار داده است. این‌ در حالی است که این بازیکن 2 سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. الدوساری تاکید کرده تنها در صورتی از الهلال جدا می‌شود که تمام رقم قرارداد خود را در 2 سالی که باقی مانده است دریافت کند و این مساله با مخالفت باشگاه الهلال مواجه شده است.  باشگاه الهلال واکنش تندی به این اقدام بازیکن خود نشان داد تا جایی که او را وادار به حضور 12 ساعته در باشگاه کرده است. باشگاه الهلال اعلام کرد الدوساری باید از ساعت 8 صبح در محل باشگاه حاضر شود و تا ساعت 12 زیر نظر یکی از مربیان به تمرین بپردازد. او بعد از 4 ساعت استراحت در باشگاه باید از ساعت 4 تمرینات نوبت عصر خود را آغاز کند و تا ساعت 8 به تمرین بپردازد و جالب اینکه او هیچ شانسی هم برای بازی کردن در تیم نخست ندارد و تنها باید در این مدت 2 سالی که از قراردادش باقی مانده است به تمرین کردن مشغول شود.


Page Generated in 0/0042 sec