printlogo


کد خبر: 182681تاریخ: 1396/7/18 00:00
کوتاه و گویا


 همزمان با آغاز هفته ملی کودک، نشست «فرزندپروری خردمندانه» برگزار شد. بر اساس این گزارش، دکتر غلامعلی افروز صبح روز 15مهر 1396 در جمع مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر علاقه‌مندان درباره‌ ضرورت‌های پرورش فرزند سخن گفت و فرزندآوری را منوط به شرایطی دانست، مولف کتاب «روانشناسی خانواده» عنوان کرد: «فرزند هبه‌ الهی است. در ادبیات فارسی هبه به معنی هدیه و امانت است. به این معنا که فرزند هدیه‌ای است که می‌توان با او لذت روانی برد ولی در عین حال او امانتی است که اجازه‌ تخریب و پریشان‌سازی او را نداریم. حق نداریم جلوی پرورش و رشد او را بگیریم یا او را بفروشیم».

 محمدحسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی در مراسم سالگرد تاسیس این دانشگاه در سالن اجلاس سران اظهار کرد: در کشور گرایش بیشتری به سمت دوره‌هایی که بتوان براساس آن راحت‌تر مدرک کسب کرد، وجود دارد و امسال از 550 هزار ظرفیت دانشگاه علمی - کاربردی تنها 150 هزار ظرفیت تکمیل شد. وی افزود: 25 سال از تاسیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی می‌گذرد و این دانشگاه دارای 850 مرکز و بیش از 800 رشته تخصصی مهارتی است.
 6 نهاد فعال در حوزه‌ کودک و نوجوان و اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری از 12 تا 21 مهر پذیرای مربیان، فعالان حوزه‌ کودک و نوجوان و علاقه‌مندان حضور در نشست‌های تخصصی هفته‌ ملی کودک هستند و 14 نشست‌ و کارگاه تخصصی در هفته ملی کودک در این نشست‌ها برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0056 sec