printlogo


کد خبر: 182684تاریخ: 1396/7/18 00:00
برنامه‌ریزی برای حضور گسترده بانک ملت در شبکه‌های اجتماعی

رئیس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت از برنامه‌ریزی این بانک برای حضور گسترده در شبکه‌های اجتماعی و توسعه فعالیت‌های اطلاع‌رسانی از طریق این شبکه‌ها خبر داد. مسعود نصراصفهانی تاکید کرد: قصد داریم با افزایش دامنه مخاطبان اعم از مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر اقشار جامعه، زمینه اطلاع‌رسانی و انتقال محتوای اثربخش و کاربردی متناسب با مخاطبان را فراهم کنیم. وی با اشاره به این نکته که استفاده از فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به روش‌های سنتی بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر است، اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در این بخش در زمان کوتاهی بر اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی و همچنین کاهش هزینه‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. وی با بیان این نکته که شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک فضای گسترده دارای منافع و در عین حال آسیب‌هایی است، اظهار داشت: تلاش داریم با اشراف به هر دو جنبه مثبت و منفی شبکه‌های اجتماعی، از این فرصت و ابزار بهره ببریم.
 


Page Generated in 0/0056 sec