printlogo


کد خبر: 182689تاریخ: 1396/7/18 00:00
اخبار

بازیگر «نفس» بچه‌مهندس شد!
ساناز سعیدی به عنوان یکی از بازیگران سریال «بچه مهندس» انتخاب شده است. به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از اوایل آبان ماه در بوستان ولایت آغاز خواهد شد. ساناز سعیدی و بهناز جعفری از بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده است. همچنین بازیگر نقش اصلی سریال نوجوانی است که تا به حال تجربه حضور در کارهای تصویری را نداشته است. سجاد ابوالحسنی تاکنون 2 فاز ابتدایی این سریال را به نگارش درآورده است. «بچه مهندس» در 45 قسمت و در 3 فاز برای شبکه 5 سیما ساخته خواهد شد. این سریال به قلم سجاد ابوالحسنی در تاریخ معاصر روایت می‌شود و زندگی پسری را به تصویر می‌کشد که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود. این سریال بیشتر مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان است. لوکیشن اصلی این سریال پرورشگاه است که در بوستان ولایت دکورسازی شده است.

تولید انیمیشن وصال عاشورایی شهید حججی به امام حسین(ع)
جمعیت مردمی حامیان حرم با تولید انیمیشن کوتاه «وصال عاشورایی شهید حججی به امام حسین(ع)» در شبکه‌های اجتماعی آن را یک نذر هنری معرفی کرده است. به گزارش تسنیم، «وصال عاشورایی شهید حججی به امام حسین(ع)» عنوان انیمیشن یک‌دقیقه‌ای است که  گروه پویانمایی صمیم به سفارش جمعیت مردمی حامیان حرم اقدام به تولید آن کرده است. در این انیمیشن عکس معروف شهید مدافع حرم محسن حججی که به اسارت یک دژخیم داعشی درآمده، سوژه قرار گرفته است و گروه سازنده با الهام از اثر نقاشی حسن روح‌الامین که شهید حججی را در حالی که مقابل آغوش باز امام حسین(ع) قرار دارد تصویر کرده است.  جمعیت مردمی حامیان حرم با انتشار این اثر انیمیشن در شبکه‌های مجازی اشتراک آن را سبب بهره‌مندی کاربران فضای مجازی از ثواب معنوی آن دانسته است.

روایتی از حیات شهید آوینی به چاپ سوم رسید
چاپ سوم کتاب «زندگی زیباست» که سیدعباس سیدابراهیمی تحقیق و نگارش آن را انجام داده منتشر شد. به گزارش فارس، چاپ سوم کتاب «زندگی زیباست» روایتی از حیات شهید سیدمرتضی آوینی از سوی دفتر نشر معارف روانه بازار کتاب شد. کتاب «زندگی زیباست؛ روایتی از حیات شهید سیدمرتضی آوینی» که مفصل‌ترین کتاب درباره حیات شهید آوینی است، با روایتی مستند و داستانی با استفاده از خاطرات و گفت‌وگوهای غالب افرادی که با این اندیشمند و هنرمند برجسته انقلاب اسلامی‌ مرتبط بودند، سعی دارد زوایای مختلف زندگی شهید را به مخاطبان بشناساند. چاپ سوم کتاب «زندگی زیباست» حاصل تحقیق و نگارش سیدعباس سیدابراهیمی در 368 صفحه از سوی دفتر نشر معارف در 1500 نسخه با قیمت 15 هزار تومان منتشر شده است.

ادامه فیلمبرداری «تنگه ابوغریب» در شهرک دفاع‌مقدس
فیلمبرداری فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی در شهرک سینمایی دفاع‌مقدس همچنان ادامه دارد. به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» در شهرک دفاع‌مقدس همچنان ادامه دارد. این فیلم به لحاظ تولید یکی از کارهای سنگین در حوزه دفاع‌مقدس به شمار می‌آید.  بنا بر این گزارش، در این فیلم  جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، قربان نجفی  و مهدی قربانی به ایفای نقش‌های اصلی می‌پردازند و فیلمبرداری فیلم برعهده حمید خضوعی‌ابیانه است که پیش از این سابقه همکاری با بهرام توکلی را داشته است. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، فیلمبرداری بخش عمده این فیلم در اطراف تهران انجام می‌شود و سپس گروه برای  فیلمبرداری سایر بخش‌ها به جنوب کشور می‌روند. گفتنی است، فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج است که در ژانر دفاع‌مقدس در حال تولید است.


Page Generated in 0/0048 sec