printlogo


کد خبر: 182711تاریخ: 1396/7/18 00:00
اخبار

اتهام نصری به دشان
ستاره سابق تیم‌‌‌ملی فوتبال فرانسه که در لیگ ترکیه بازی می‌کند به انتقاد تند از دیدیه دشان پرداخت. ‌به نقل از کانال پلاس، سمیر نصری، یکی از بازیکنان فرانسوی با دیدیه دشان به مشکل خورده و مدت‌هاست به تیم‌‌‌ملی فوتبال فرانسه دعوت نمی‌شود. این بازیکن سرشناس به انتقاد تند از دشان پرداخت و او را متهم به نژادپرستی کرد. او گفت‌: چرا کریم بنزما به تیم‌‌‌ملی فوتبال فرانسه دعوت نمی‌شود؟ جواب این است که چون او الجزایری است، دشان دیگر او را به تیم‌‌‌ملی دعوت نمی‌کند. تنها دلیل دعوت نشدن بنزما این است. سرمربی تیم‌‌‌ملی به بازیکنان الجزایری علاقه‌ای ندارد. او ادامه‌ داد: حاتم بن عرفا هم چون الجزایری است در تیم‌‌‌ملی بازی نخواهد کرد. همه ما دیدیم که در قضیه بنزما و والبوئنا حق با بنزما بود. اگر او تبرئه شد پس چرا دیگر به تیم‌‌‌ملی دعوت نمی‌شود؟ آقای دشان! باید پاسخ دهید. بنزما می‌تواند کمک زیادی به خط حمله فرانسه کند. او در کنار امباپه  یا گریزمان یا حتی مارسیال خط حمله قدرتمندی خواهند ساخت. به نظر من دعوت نشدن بنزما اصلا دلیل ورزشی و فنی ندارد. نصری در ادامه‌ سخنان خود به انتقاد از باشگاه پاری‌‌سن‌ ژرمن پرداخت و گفت‌: باشگاهی که حاضر است برای جذب یک بازیکن 220 میلیون یورو پرداخت کند نمی‌تواند حقوق حاتم بن‌عرفا را پرداخت کند؟ چنین چیزهایی بسیار عجیب است. باشگاه پاری‌‌سن‌‌ژرمن به بن‌عرفا ظلمی آشکار می‌کند.

دست باشگاه الاتحاد عربستان برای AFC رو شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است تخلفاتی در مدارک باشگاه الاتحاد عربستان برای دریافت مجوز حرفه‌ای مشاهده کرده است. به گزارش مهر، خبر روزنامه الریاضیه عربستان تکان دهنده است. براساس این خبر، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌نگاری با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های عربستانی اعلام کرده تخلفاتی در مدارک باشگاه الاتحاد عربستان مشاهده شده است. این خبر از آن جهت اهمیت دارد که باشگاه‌های ایرانی هم در گیرودار ارسال مدارک مورد نیاز به کنفدراسیون فوتبال آسیا و تسویه‌حساب بدهی‌های سابق خود هستند و هر آن امکان دارد این اتفاق هم برای باشگاه‌های ایرانی رخ دهد. در ادامه گزارش روزنامه الریاضیه به نقل از محمد السلیم، رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای لیگ عربستان آمده است: «کنفدراسیون فوتبال آسیا تخلفاتی را در پرونده اعطای مجوز به باشگاه الاتحاد مشاهده کرد. AFC ما را در جریان این امر قرار داد و ما هم فوری به فدراسیون فوتبال عربستان ابلاغ کردیم.» محمد السلیم مجازات و تنبیه برای فدراسیون فوتبال عربستان و باشگاه الاتحاد را به این خاطر رد کرد و گفت: «تا زمانی که صحت مدارک برای AFC قطعی نشود، مجازاتی در کار نخواهد بود.» وی همچنین زمان اعلام نهایی رای AFC را اعلام کرد: «تا پایان هفته جاری یا حداکثر تا اواسط هفته بعد گزارشی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد این باشگاه براساس معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه‌ای می‌گیرد یا خیر.» این مقام مسؤول در فوتبال عربستان یادآور شده است سهمیه عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در صورت قطعی شدن صعود الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا 5/3 سهمیه باقی می‌ماند.

متقاضی باشگاه نفت بدهی‌های خود را تسویه نکرده است
قرار است فردا در جلسه‌ای تکلیف مالکیت باشگاه نفت مشخص شود اما متقاضی این باشگاه هنوز بدهی طلبکاران خود را نپرداخته ‌است. از آنجایی که قرار بود تا تاریخ ۱۵ مهرماه، تکلیف مالکیت باشگاه نفت مشخص شود اما این فرصت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای ۴ روز دیگر تمدید شد و حالا قرار است فردا کمیسیون ماده ۵ تشکیل جلسه داده و درباره واگذاری باشگاه نفت به شرکت نفت طلاییه یا بازپس‌گیری این باشگاه تصمیم‌گیری کند. در حالی این مدت برای ۴ روز تمدید شد که مسؤولان نفت طلاییه هنوز یک ریال برای صاف کردن بدهی طلبکاران این باشگاه نپرداخته‌اند و بسیاری از طلبکاران هنوز نتوانسته‌اند از این باشگاه طلب‌های خود را بگیرند. در این شرایط مشخص نیست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران چطور قصد دارد مجوز یک‌ماهه شرکت نفت طلاییه برای اداره باشگاه نفت را تمدید کند، چرا که آنها طبق برنامه قرار بود طلب‌های این باشگاه را بپردازند که تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است. از طرفی در صورتی که صلاحیت این شرکت برای اداره باشگاه نفت تایید نشود، مشخص نیست در حالی که در آستانه شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر هستیم تکلیف این باشگاه قدیمی و بازیکنانش چه خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0056 sec