printlogo


کد خبر: 182735تاریخ: 1396/7/19 00:00
سپاه

سپاه نماینده ایران برابر زیاده‌خواهی آمریکایی‌هاست
مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل می‌گوید  سپاه نماینده مردم ایران در کل جبهه مقاومت برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه است. علی‌اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با «عدنان محمود» سفیر سوریه در ایران در جمع خبرنگاران  با اشاره به تهدید ترامپ مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی خاطرنشان کرد: درباره آمریکایی‌ها که سپاه را تهدید کردند حرف تازه‌ای نیست و بدانند سپاه نماینده مردم ایران در کل جبهه مقاومت برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه است. وی با تاکید بر اینکه سپاه استوانه مقاومت در ایران و منطقه است، اظهار داشت: بدون تردید اگر مشورت‌های سپاه نبود امروز داعش بر عراق و سوریه حاکم بود، لذا آمریکایی‌ها که حامی داعش هستند از دست سپاه ناراحتند اما کوچک‌تر از آن هستند که علیه سپاه کاری کنند، چون مردم ایران متحد هستند در حمایت از تمامیت ارضی کشور و جمهوری اسلامی ایران و اعتماد اسلامی و هویت ایرانی که سپاه نماد آن است و مخالفت با سپاه یعنی مخالفت با مردم. رئیس‌هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آینده برجام گفت: اینکه اختیار تعهد آمریکایی‌ها را به دست یک آدم غیرقابل پیش‌بینی و بی‌منطق بسپارند، به ضرر آمریکایی‌هاست.

مسکو: هدف از تروریستی خواندن سپاه، لغو توافق هسته‌ای است
وزارت خارجه روسیه هدف واشنگتن از تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گامی به سوی لغو توافق هسته‌ای دانست. به گزارش تسنیم به نقل از روسیاالیوم، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد هدف واشنگتن از تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گامی به سوی لغو توافق هسته‌ای است. وزارت خارجه روسیه تاکید کرد مسکو، سپاه پاسداران را سازمانی تروریستی نمی‌داند.

اقدام آمریکا علیه سپاه، آنان را نزد ملت ایران منفورتر می‌کند
وزیر امور خارجه درباره اقدام آمریکایی‌ها در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تـروریستـی هشـدار داد. محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما، درباره اقدام آمریکایی‌ها در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی، گفت: آمریکایی‌ها با چنین اقداماتی خودشان را منزوی‌تر می‌کنند و در چشم ملت ما منفورتر می‌شوند. وی تاکید کرد: در صورتی که مقامات آمریکایی چنین اشتباه راهبردی ای را مرتکب شوند جمهوری اسلامی ایران حتما اقدام متقابل خواهد کرد، البته اقداماتی طراحی شده است که در زمان مناسب اعلام می‌کنیم. رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: بارها اعلام کرده‌ایم سپاه پاسداران افتخاری برای کشورمان، ضامن دفاع از میهن و تداوم انقلاب و دفاع‌کننده از مرزهای کشورمان بوده و هست و نقش سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی نیز نقشی بسیار درخشان است.


Page Generated in 0/0050 sec