printlogo


کد خبر: 182752تاریخ: 1396/7/19 00:00
اخبار

«فانوس حرم» به بازار نشر آمد
کتاب «فانوس حرم» با محوریت زندگی شهید مدافع حرم محسن فانوسی توسط گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش مهر، کتاب «فانوس حرم» با محوریت شخصیت محسن فانوسی، شهید مدافع حرم به تازگی توسط گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر و راهی بازار نشر شده است. شهید فانوسی از شهدای همدانی مدافع حرم بود که کتاب پیش‌رو، خاطرات و گفته‌های مربوط به وی را براساس زندگینامه‌اش دربر می‌گیرد. این کتاب با ۱۵۲ صفحه، شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ جلد و قیمت۶هزار و ۵۰۰ تومان منتشر شده است.

«مخاطب خاص» برای کربلا نرفته‌ها
برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» برای دومین بار ۷۲ نفر از بینندگان خود را به کربلا می‌برد. به گزارش مهر، برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» که شب‌های جمعه حوالی ساعت ۲۳ از کربلای معلا و در قاب شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود برای دومین بار، ۷۲ نفر از بینندگان خود را به زیارت کربلا می‌برد. بینندگانی که تا به حال به سفر کربلا مشرف نشده‌اند، می‌توانند با ارسال نام و نام‌ خانوادگی خود یا کسانی که به کربلا نرفته‌اند، در این پویش شرکت کنند. (برای ارسال اسامی، هر کدام را در یک پیام جداگانه ارسال کنید.) هر هفته، در پخش زنده این برنامه ۵ نفر به قید قرعه انتخاب شده و زمان اعزام آنها اعلام خواهد شد. لازم است اطلاعات گفته شده به سامانه پیامکی این برنامه به شماره ۳۰۰۰۱۴۴۴ یا از طریق پل‌های ارتباطی این برنامه در فضای مجازی به نشانی 3‌mokhatabtv‌@
ارسال شود. اجرای این برنامه را رسالت بوذری برعهده دارد و کارشناس این هفته برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری خواهد بود. «مخاطب خاص» یکی از برنامه‌های سازمان هنری - رسانه‌ای اوج است که هر هفته به‌صورت زنده و مستقیم از کربلای معلا روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

بازگشت «اتل متل یه جنگل» به آنتن پویا
پس از استقبال گسترده طیف خردسال از پخش فصل اول انیمیشن «اتل متل یه جنگل» از شبکه پویا، با درخواست گسترده مخاطبان، تولیدکنندگان این مجموعه درصدد تولید دومین فصل از این مجموعه برآمدند و در حال حاضر دومین فصل از این مجموعه مراحل پایانی تولید را پشت‌سر می‌گذارد. به گزارش روابط عمومی سازمان هنری - رسانه‌ای اوج، امید مرندی، تهیه‌کننده انیمیشن «اتل متل یه جنگل» با اعلام این خبر، تصریح کرد: پس از استقبال گسترده‌ای که مخاطبان خردسال و خانواده‌های آنان از این مجموعه نشان دادند بنا بر این شد که با همان رویه پیشین فصل دوم مجموعه اتل متل یه جنگل را در 78 قسمت 7 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه پویا آماده کنیم. در این فصل آقای مجید محمودی، کارگردانی این انیمیشن و همچنین سرپرستی نویسندگان این مجموعه را برعهده گرفته‌اند. همچنین نباید از زحمات حامد کمال‌پور به عنوان مدیر تولید این پروژه غافل شد. گفتنی است فصل دوم انیمیشن «اتل متل یه جنگل» که در مؤسسه صبیان تولید شده است از تازه‌ترین محصولات سازمان هنری - رسانه‌ای اوج در حوزه انیمیشن است که بزودی از شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت.

 


Page Generated in 0/0070 sec