printlogo


کد خبر: 182767تاریخ: 1396/7/19 00:00
اخبار

استقلال ـ  پرسپولیس؛ 4 آبان در ورزشگاه آزادی
سازمان لیگ بعد از برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از تغییر برنامه زمانبندی شده برگزاری داربی حساس پایتخت خبر داد. در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود 2 تیم مطرح پایتخت روز پنجم آبان ماه به مصاف هم می‌روند تا در هفته دهم لیگ برتر روبه‌روی هم قرار بگیرند، سازمان لیگ برتر بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی تاریخ این دیدار را تغییر داد. در اطلاعیه سازمان لیگ برتر آمده است: «قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی شامگاه دوشنبه برگزار شد که ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند. این مرحله قرار است روزهای سوم و چهارم آبان برگزار شود. البته دیدار نساجی و استقلال برای اینکه استقلال بتواند در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی باشد، روز ۲۸ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و فردای این روز پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت می‌رود. این تداخل باعث شد داربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به احتمال زیاد چهارم آبان برگزار شود». به این ترتیب اولین داربی تهران که با حضور 2 مربی خارجی سرشناس می‌تواند توجه همگان را به ورزشگاه بزرگ آزادی جلب کند، 24 ساعت زودتر از زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان به 2 تیم شاهد نمایش تیم‌های محبوب خود در این مصاف حساس و سرنوشت‌ساز باشند.

دستگیری ۶ هوادار اسرائیلی  پس از حمله به ایسکو با سلاح سرد
یک اسرائیلی که در جریان بازی تیم ‌ملی‌اش مقابل اسپانیایی‌ها به هافبک رئال مادرید حمله‌ور شد، دستگیر شده است. به نقل از نشریه آ.اس، به دنبال هجوم 6 تن از هواداران اسرائیلی به زمین بازی محل جدال دوشنبه شب گذشته تیم‌ملی‌شان مقابل اسپانیا در دور آخر بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی  2018 روسیه که ظاهراً یک نفر از آنها چاقو به همراه داشته، پلیس اسرائیل از دستگیری این 6 نفر خبر داده است. در پایان این بازی که در شهر بیت‌المقدس برگزار شد، گروهی از هواداران تیم میزبان به داخل چمن بازی رفتند که یکی از آنها که گفته می‌شود سلاح سرد به همراه داشته به سمت ایسکو رفت. آ.اس به استناد اخباری که 2 رسانه اسرائیلی (پایگاه خبری Ynet و تایمز اسرائیل) منتشر کرده‌اند، نوشته است پلیس اسرائیل با دستگیری گروهی از هوادارانی که به زمین بازی رفتند، یکی از آنها را در حالی دستگیر کرد که چاقو به دست داشت و او را در حال حمله به سمت ایسکو متوقف کرد. در همین حال میکی روسنفلد، سخنگوی پلیس اسرائیل خبر حمله با سلاح سرد به ایسکو را تکذیب کرد و به خبرگزاری افه اسپانیا گفت: هیچ حادثه و مشکلی از نظر امنیتی وجود نداشت. در طول بازی و پس از آن تمام تمهیدات امنیتی اندیشیده شده بود. نکته مهم درباره هجوم هواداران اسرائیلی به زمین مسابقه این بود که مأموران امنیتی ورزشگاه تلاش خاصی برای ممانعت از نزدیک شدن یکی از آن هواداران به سمت ایسکو نکردند، هر چند مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اسرائیل مسلح بودن این هوادار به سلاح سرد را تکذیب کرده است. تیم رژیم اشغالگر قدس پیش از مصاف با اسپانیا از صعود به جام جهانی 2018 ناامید شده بود و حتی در صورت بردن این بازی هم هیچ شانسی حتی برای رفتن به پلی‌آف نداشت.

بررسی مدارک نفت طلاییه از سوی نهادهای نظارتی
تکلیف باشگاه نفت طلاییه فردا یا پنجشنبه مشخص خواهد شد. اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای روشن شدن تکلیف باشگاه نفت طلاییه تا روز چهارشنبه به این باشگاه وقت داده بود اما این احتمال وجود دارد که نظر نهایی در این باره به روز پنجشنبه موکول شود و در این روز تصمیم‌گیری نهایی انجام شود. این اتفاق به دلیل درخواست دستگاه‌های نظارتی رخ داده تا مدارک جدید باشگاه نفت طلاییه توسط این دستگاه‌ها بررسی شود. روز چهارشنبه یا پنجشنبه هفته جاری جلسه‌ای در این باره برگزار و در این باره تصمیم‌گیری می‌شود. رضا گل‌محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را اعلام کرد. به گزارش تسنیم، 15 شهریور ماه سال جاری مالکیت باشگاه نفت تهران از شرکت بهنام پیشرو گرفته و به شرکت پارس طلاییه داده  شد؛ نام این تیم هم به نفت طلاییه تغییر پیدا کرد. همان زمان مهلت یک‌ماهه به شرکت پارس طلاییه داده شد تا به تعهداتی که داده عمل کند. این مهلت 15 مهر به پایان می‌رسید اما طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به دلیل تعطیلی‌‌های ماه محرم تا چهارشنبه 19 مهر تمدید شد.
 


Page Generated in 0/0049 sec