printlogo


کد خبر: 182799تاریخ: 1396/7/20 00:00
کوتاه و گویا

 مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران از معاینه 120 جانباز شیمیایی در بیمارستان ساسان توسط پروفسور اشتانسل خبر داد. محمدرضا صدیقی‌مقدم در حاشیه درمان تخصصی جانبازان شیمیایی توسط پروفسور اشتانسل، رئیس بیمارستان همر آلمان، گفت: درمان جانبازان شیمیایی سطوح مختلفی دارد که بالاترین درجه آن اعزام بیماران به خارج از کشور است که البته طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پزشکان متخصص خارج از کشور در برهه‌های زمانی خاص به ایران می‌آیند و ضمن معاینه تعداد زیادی از جانبازان این نیاز را نیز برطرف می‌کنند.
 دکتر رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 از برنامه‌‌ریزی برای احداث پاتوق‌‌های محله در بافت فرسوده منطقه با هدف ارتقای کیفیت زندگی در این پهنه‌ها خبر داد.
 امسال هفته جهانی فضا با شعار «کشف جهان‌های تازه در فضا» با حضور علاقه‌مندان به اکتشاف جهان‌‌های تازه در اعماق فضا و سیارات‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، در مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران برگزار می‌شود.
 سهیلا صادق‌زاده، شهردار منطقه 10 از عضو پذیری باشگاه دوچرخه‌سواری بانوان پارک آموزش ترافیک خبر داد و گفت: بانوان ضمن عضویت در این باشگاه به صورت رایگان از امکانات پارک آموزش ترافیک بهره‌مند می‌شوند.
 شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال حداکثر تا پایان مهرماه فرصت دارند برای ثبت‌نام و شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اسلام دیجیتال اقدام کنند.
 منصوره تقا، رئیس پنجمین کنگره  سردرد و نخستین کنگره بین‌المللی سردرد و درد با اشاره به اینکه30 تا۸۰ درصد افراد سردردهای تنشی را در زندگی خود تجربه می‌کنند، گفت: بدخوابی، استرس‌های محیطی، خستگی و آلودگی هوا می‌تواند این نوع سردردها را تشدید ‌کند.
 در آخرین روز دهمین نمایشگاه فناوری نانو، مراسم تقدیر از طرح‌های دانش‌آموزی برگزار و به تمام 40 طرح برگزیده در هشتمین جشنواره دانش‌آموزی فناوری نانو مدرک معتبر باشگاه نانو ارائه شد. طرح‌های دانش‌آموزی با موضوعات متنوعی از جمله نانوکامپوزیت‌ها، کاتالیزورها، پلیمرها، نانوذرات و فیلترها برندگان اصلی این برنامه بودند. از میان 40 طرح راه یافته به مرحله نهایی فاطمه عباسپور و سحر هادی از تهران با موضوع ساخت نانوکامپوزیت مورد استفاده در کلاه ایمنی به عنوان خنک‌کننده رتبه نخست را کسب کردند.
 حبیب‌الله انصاری، دبیرکل و رئیس ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران درباره اطلاع‌رسانی قابلیت‌های فناوری نانو بین مردم و صنعتگران می‌گوید: هم‌افزایی بین مردم و صنعت در بهره‌مندی منجر به استقبال مردم از محصولات نانویی خواهد بود و این امر متضمن افزایش زمینه‌های تولید و افزایش تقاضا در بازار می‌شود.
 رئیس مرکز گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: متصدی یک واحد صنفی در جنوب تهران با اقدام متقلبانه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله ماده را با تعویض برچسب تحت عنوان گوشت گوساله نر به فروش می‌رساند. بهمن حسن‌بیگی افزود‌: بر همین اساس علاوه بر توقیف گوشت‌ها و انتقال آن به دامپزشکی، دستور پلمب این واحد صنفی صادر و پرونده متشکله برای رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب ویژه جرائم پزشکی و شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شد.


Page Generated in 0/0046 sec