printlogo


کد خبر: 182802تاریخ: 1396/7/20 00:00
آوای شهر

در پی تعلل اعضای شورای شهر
ستاد هماهنگی شورایاری‌های تهران تعطیل شد
در پی عملیاتی نشدن وعده‌های مکرر اعضای ستاد هماهنگی شورایاری‌ها برای تعیین تکلیف وضعیت پرنسل این مجموعه، دفتر ستاد شورایاری‌ها تعطیل شد.
به گزارش تسنیم، به‌رغم وعده‌های داده شده از سوی اعضای ستاد هماهنگی شورایاری‌ها برای انتخاب رئیس و تعیین تکلیف پرسنل این مجموعه، هنوز اعضای ستاد به جمع‌‌‌بندی برای معرفی رئیس نرسیده‌اند. این در حالی است که ساختمان شورایاری‌ در میدان شعاع روز گذشته تعطیل شده و به گفته برخی اعضای شورایاری‌های در محلات هیچ‌یک از اعضای شورای شهر تهران و همچنین اعضای ستاد هماهنگی شورایاری‌ها پاسخگوی مشکلات به‌وجود آمده نیستند و طی هفته‌های گذشته تعدادی از پرسنل این ستاد اخراج شده‌اند. الهام فخاری، عضو ستاد هماهنگی شورایاری‌های شهر تهران در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است رئیس ستاد انتخاب شود، گفت: طی هفته‌های گذشته جلساتی با حضور اعضا برگزار شده اما به نتیجه‌ای برای انتخاب رئیس نرسیده‌ایم.

توقف نصب پارکومتر در تهران
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از توقف نصب پارکومترها در تهران خبر داد و گفت: برای توسعه این سیستم مجددا مناقصه‌ای برگزار شده و قرار بود 15 هزار پارکومتر جدید در تهران نصب شود که بنده دستور دادم مناقصه باطل شود. به گزارش فارس، محسن پورسیدآقایی با بیان اینکه قرار است تمام امکانات شهرداری را به کار گیریم که مشکل ترافیک حل شود، گفت: امیدواریم در پایان 4 سال تهران دیگری را تحویل دهیم. وی با اشاره به آلودگی هوا و وضعیت سیستم حمل‌ونقل عمومی، گفت: تهران وضعیت خوبی در این زمینه ندارد و نقطه امید این است که اراده واحدی در شهرداری و دولت برای رفع این مشکل وجود دارد. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه بسیاری از شهرها وضعیتی به مراتب بدتر از تهران داشته‌اند، گفت: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته و فرهنگ‌سازی‌های انجام شده آن شهرها نمونه شده‌اند. به گفته معاون نجفی قطعا تهران در 4 سال آینده نمونه نمی‌شود ولی وضعش بهتر خواهد شد. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از توقف نصب پارکومترها در تهران خبر داد و گفت: برای توسعه این سیستم مجددا مناقصه‌ای برگزار شده و قرار بود
15 هزار پارکومتر جدید در تهران نصب شود که بنده دستور دادم مناقصه باطل شود و به سمتی برویم که از اپلیکیشن‌ استفاده کنیم و به جای نصب پارکومتر به صورت نرم‌افزاری روی اپلیکیشن اقدامات انجام شود.


Page Generated in 0/0059 sec