printlogo


کد خبر: 182824تاریخ: 1396/7/20 00:00
اخبار

بلیت‌های پاییزی قطار‌های رجا از ۲۳ مهر عرضه می‌شود
فروش بلیت قطار‌های رجا حدفاصل  اول آبان لغایت ۳۰ آذرماه ۹۶، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۳ مهرماه آغاز می‌شود. بلیت‌های پاییزی قطار‌های رجا از ۲۳ مهر عرضه  می‌شود. فروش بلیت قطار‌های مسافری همه محور‌ها به صورت همزمان از تمام کانال‌های فروش شرکت رجا از ساعت ۹ صبح همین تاریخ انجام می‌شود. هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطار‌های رجا در این ایام می‌توانند به روش‌های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹و نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور اقدام کنند. شرکت رجا به منظور اطلاع‌رسانی تخفیفات دوره‌ای و لحظه‌ای بلیت قطار‌های خود، کانال تلگرامی «سفر ارزان» را به نشانی
safararzan1539 @ راه‌اندازی کرده است. هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر با قطار‌های رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند. شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهاد‌های متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار‌های این شرکت است.

3 برابرشدن قیمت اجاره‌بها طی 4 ساله گذشته
مشاور مالی وزیر راه‌وشهرسازی گفت: ورود سوداگران به بخش زمین اثرات بسیار بدی را بر بازار مسکن گذاشته است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبده‌تبریزی، مشاور مالی وزیر راه‌وشهرسازی در هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن با اشاره به اینکه دولت در ارتباط با واگذاری زمین باید نهادهای حاکمیتی مهمی را تعیین کند، گفت: عرضه زمین باید بر عهده سازمانی گذاشته شود که بتواند از عهده آن برآید متاسفانه در حال حاضر یک نظام مشخص و تعیین‌کننده‌ای برای عرضه و توزیع زمین وجود ندارد. وی با بیان اینکه آثار سوداگری در بخش مسکن مشاهده می‌شود، گفت: سوداگری در این حوزه باعث افزایش قیمت مسکن و زمین طی 20 سال گذشته شده است به طوری که در منطقه یک تهران طی سال‌های 70 تا 93 ما شاهد رشد 193 برابری قیمت زمین بوده‌ایم. عبده‌تبریزی تصریح کرد: در هیچ پروژه یا کسب و کاری چنین حباب‌هایی مانند بازار مسکن وجود ندارد که این نشان‌دهنده سوداگری در این بازار است. وی تصریح کرد: شهرهای بزرگ و کوچک موتور رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی تعریف شده‌اند ولی متاسفانه باوجود چنین تعریفی این موتور حرکت چندانی ندارد. عبده‌تبریزی تاکید کرد: در حال حاضر سرمایه‌های زیادی در زمین انباشته شده و این انباشت سرمایه به تولید مولد نمی‌رسد، در صورتی که اگر این ثروت آزاد شود، می‌توان کارهای زیادی در بخش تولید انجام داد. وی تاکید کرد: متاسفانه بخش قابل ملاحظه‌ای از منابع بانکی در بخش املاک و مستغلات بلوکه شده ولی به دلیل آنکه تقاضایی برای آن وجود ندارد، امکان نقد کردن این املاک نیز وجود ندارد.
 


Page Generated in 0/0051 sec