printlogo


کد خبر: 182852تاریخ: 1396/7/22 00:00
اخبار

«عقیق» دیگر سریال محرمی نیست
در حالی از «عقیق» به عنوان سریال محرمی تلویزیون یاد شده بود که قرار بود از نیمه‌ دوم محرم روی آنتن برود اما این روزها شبکه 3 اقدام به بازپخش سریال «چرخ و فلک» کرده و گویا خبری از پخش این سریال نیست. به گزارش ایسنا، شبکه 3 سیما بار دیگر به بازپخش سریال «چرخ و فلک» در ۲۸ قسمت اقدام کرده است؛ سریالی که پیش از این از شبکه یک سیما روی آنتن رفته بود. طبق اعلام روابط عمومی شبکه 3 این سریال پخش هر شبی خود را از شنبه، ۱۶ مهرماه آغاز کرده و قرار است در قالب ۲۸ قسمت روی آنتن برود. با این اوصاف سریال «عقیق» همچنان روی آنتن نخواهد رفت و بر این اساس دیگر سریال محرمی محسوب نمی‌شود. سریال «عقیق» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی بهرنگ توفیقی این روزها در حالی در شهرک غزالی در حال تصویربرداری است که قرار بود از ابتدای محرم روی آنتن برود. شبکه 3 سیما یک هفته پیش از آغاز ایام محرم خبر پخش این مجموعه تلویزیونی را از ابتدای محرم اعلام کرده بود و تیزرهای این سریال، در حالی از پخش این سریال خبر می‌داد که با گذشت 23 روز از محرم، عملا «عقیق» روی آنتن نرفته است.

انتشار فراخوان هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب
هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب در بخش‌های مسابقه ملی و مسابقه بین‌المللی بهمن‌ماه ۹۶ برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری دانشجو، هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب، به منظور پاسداشت و ارتقای دستاوردهای شعر انقلاب و همچنین کشف استعدادهای برتر، در دو قالب شعر نو و کهن برگزار می‌شود. این جشنواره در بخش‌های مسابقه ملی شعر (مجموعه و تک اثر و پژوهش)، مسابقه بین‌المللی (شعر تک اثر) بهمن‌ماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود. موضوعات این جشنواره عبارتند از عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی و رفعت ملی، اخلاق و معارف دین و گفتمان انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی. گفتنی است، علاقه‌مندان بعد از ثبت‌نام در سایت جشنواره به نشانی: www.artfest.ir، آثار خود را باید به نشانی: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه منفی یک، دبیرخانه مرکزی جشنواره‌های حوزه هنری ارسال کنند.

خداحافظی جشنواره فیلم فجر با برج میلاد
مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر گفت: سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در محلی غیر از برج میلاد برگزار خواهد شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در ارتباط با این تصمیم اظهار کرد: پس از سال‌ها (از دوره بیست‌وهشتم به بعد) که برج میلاد محل برگزاری ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر بود امسال مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور در محلی غیر از برج میلاد برگزار خواهد شد که بزودی معرفی می‌شود. در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر مکانی ویژه اهالی رسانه در نظر گرفته شده است و این جایگاه از سینمای هنرمندان جدا خواهد بود. سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده از 12 تا 22 بهمن برگزار خواهد شد.

محمد مهدی سیار  در «شب‌های شعر تهران»
سومین نشست از «شب‌‌های شعر تهران» با حضور دکتر محمدمهدی سیار 25 مهرماه برگزار می‌شود. به گزارش ایسکانیوز، این نشست با موضوع شعر و فلسفه و به دبیری حسن صنوبری از ساعت 16 در کافه کراسه تهران ویژه عموم علاقه‌مندان به شعر و ادبیات برقرار است. براساس این گزارش، شب‌های شعر تهران عنوان یک پاتوق ادبی 2 هفته یک‌بار در روزهای سه‌شنبه از ساعت 16 تا 18 با حضور شاعران دانشجو و دانش‌آموز در محل کافه کراسه تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به کافه کراسه واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان پورسینا، نرسیده به ۱۶ آذر مراجعه کنند.


Page Generated in 0/0052 sec