printlogo


کد خبر: 182874تاریخ: 1396/7/22 00:00
آرزوهای بارسلونا برای کریسمس
از وراتی تا کوتینیو

در شرایطی که خریدهای جدید و بازیکنان تازه‌وارد، نلسون سمدو و پائولینیو در رقابت‌های این فصل و تا اینجای کار برای بارسلونا خوب کار کرده‌اند و عملکردشان قابل قبول بوده است، این تیم هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و باید سعی کند مشکلات تابستان سختی را که داشته پشت سر بگذارد.
از دست دادن نیمار و ناکامی در جذب مارکو وراتی یا فیلیپه کوتینیو باعث شد بسیاری از هواداران آبی‌واناری‌ها از عملکرد تیم‌شان در بازار نقل و انتقالاتی تابستان شدیدا ناراحت شوند، البته که برای جمع‌آوری رای علیه مدیریت تیم‌شان کافی نبود اما رضایت به اندازه کافی هم وجود نداشت.
این تیم با شروع فصل بر خلاف انتظارات عملکردی بی‌نظیر داشته است اما این هم نتوانسته به طور کامل نگرانی‌های طرفداران را برطرف کند. در نتیجه بازار نقل‌وانتقالاتی زمستانی در ژانویه در راه است و باشگاه کاتلانی برای فعالیت در آن برنامه‌هایی دارد.
بارسا سعی کرد در بازار تابستانی آردا توران را با قیمتی مناسب بفروشد، این را هم می‌دانست که ارنستو والورده برنامه‌ای برای استفاده از این بازیکن ندارد. هافبک ترکیه‌ای فرصت بازگشت به باشگاه قبلی‌اش، گالاتاسرای را داشت اما زیر بار نرفت و تصمیم گرفت قراردادش را به پایان برساند. قراردادش هم تا سال 2020 اعتبار دارد. او یکی از مشکلاتی است که باید حتما در ژانویه به آن رسیدگی شود.
همچنین بارسلونا سعی دارد با پیشنهادی 9 میلیون یورویی یری مینا را به خدمت گیرد، البته که تلاش برای جذب این بازیکن در تابستان ناکام مانده بود. این بازیکن احتمالا ترجیح می‌دهد تا تابستان آینده در لاس‌پالماس، تیم فعلی‌اش باقی بماند. البته که مصدومیت باعث شد انتقالش به بارسا عقب بیفتد و باید دید بارسا در زمستان او را به خدمت می‌گیرد یا تابستان.
در سال 2017 مارکو وراتی هم یکی از بازیکنان مد نظر بارسلونا بود اما این انتقال انجام نشد و بارسلونا هنوز هم به دنبال یک بازیکن برای خط میانی است. ژان میشل‌سری بازیکنی بود که به بارسلونا نزدیک شده بود اما انتقالش انجام نشد. لئون گورتسکا از شالکه هم بازیکن دیگری بود که توجه بارسایی‌ها را به خود جلب کرده است و قراردادش هم در ماه ژوئن به اتمام می‌رسد. به هر حال بارسا باید خیلی سریع اقدام برای جذب یک هافبک را آغاز کند.
کوتینیو هم هنوز در رادار بارساست. هرچند که در تابستان بارسا به هیچ‌وجه موفق نشد او را از لیورپول بخرد اما دست بر نداشته و در ژانویه به فشارش برای جذب این بازیکن ادامه می‌دهد. هنوز هم هواداران امید دارند او به کاتالونیا بیاید، حتی در شرایطی که خودش گفته انتقال در ژانویه بسیار سخت است. از طرفی اگر هم او بیاید نمی‌تواند برای تیم والورده در لیگ قهرمانان بازی کند، چون این کار را با لیورپول انجام داده است.


Page Generated in 0/0052 sec