printlogo


کد خبر: 182879تاریخ: 1396/7/22 00:00
اخبار

با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آمریکا آشکار شد
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به منتج شدن مذاکرات به برجام، گفت: اندک‌اندک دستکش مخملی کنار رفت و با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آشکار شد. به گزارش فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه پایتخت با بیان اینکه اوباما در ابتدای روی کار آمدن پیشنهاد مذاکره با ایران را داد تا به‌زعم خودش مشکلات فی‌مابین حل شود، اظهار داشت: عده‌ای ساده‌لوح سخنان او را باور کردند اما با روشنگری‌های مقام معظم رهبری، دروغ اوباما روشن و معلوم شد او دوست نیست، بلکه دست چدنی ای است که زیر دستکش مخملی پنهان شده است. وی با اشاره به منتج شدن مذاکرات به برجام، اظهار داشت: اندک‌اندک دستکش مخملی کنار رفت و با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آشکار شد. آیت‌الله موحدی‌کرمانی سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل را شرم‌آور توصیف و تصریح کرد: این سخنان چهره واقعی آمریکا را آشکار و عمق دشمنی‌های مخفی شیطان بزرگ را بخوبی نمایان کرد. موحدی‌کرمانی با بیان اینکه آمریکا هیچ‌گاه با نظام اسلامی ایران سر سازگاری نداشته و پیوسته در مقام ضربه‌زدن به کشور ما بوده است، خاطرنشان کرد: حمایت بی‌دریغ از شاه، حمایت از حرکات تجزیه‌طلبانه و کودتا، حمایت از صدام، حمله به هواپیمای مسافری ما و تحریم‌های ظالمانه تنها بخش کوچکی از خیانت‌های آمریکاست که از حافظه تاریخی مردم پاک نمی‌شود.

سپاه قدرتمندترین نهاد ضد‌تروریستی است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سپاه قدرتمندترین نهاد ضد‌تروریستی و در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد. به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی در واکنش به مواضع و تهدیدات اخیر دولت و مقامات آمریکا، اظهار داشت: سپاه، ارتش و سایر قوای کشور، متحد و یکپارچه مقابل سیاست‌ها و اقدامات خصمانه و تنش‌آفرین دولت آمریکا ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد با توسعه جنگ نیابتی و تروریسم امنیت منطقه را به خطر بیندازند. وی هرگونه تعرض به ارکان نظام نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تعرض به کلیت نظام عنوان کرد و افزود: مجموعه کشور اعم از ملت، قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح با قاطعیت آن را خنثی و سرکوب خواهند کرد. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان مقتدرترین و محبوب‌ترین نیروی ضد‌تروریستی منطقه یاد کرد و گفت: این نهاد انقلابی متعلق به همه ملت‌‌های منطقه است و برای صیانت از امنیت و آرامش منطقه مجاهدت‌های بی‌نظیر و فداکاری‌های درخشانی را به منصه ظهور رسانده است. امیر حاتمی تروریست‌خواندن و تحریم سپاه را یک نوع اقدام تروریستی عنوان کرد و ادامه داد: هر توطئه و اقدام تضعیف‌کننده این نهاد ضدتروریستی کمک به گسترش تروریسم و ناامنی در منطقه و جهان است.
 
۴۰ نماینده به تعداد نمایندگان مجلس اضافه می‌شود
عضو کمیسیون شوراها گفت: ۴۰ نماینده به حوزه‌های مختلف نمایندگان مجلس اضافه می شوند و تنها ۷ حوزه انتخابیه است که اختلافاتی درباره اضافه شدن به تعداد نمایندگان‌شان وجود دارد. احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره جلسات کارگروه تقسیمات کشوری کمیسیون شوراها اظهار داشت: در این جلسات موضوع افزایش تعداد نمایندگان بررسی می‌شود که بعد از اتمام تعطیلی مجلس این موضوع به کمیسیون شوراها می‌آید. نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از بررسی این موضوع در کمیسیون شوراها با مجامع نمایندگان استانی جلساتی برگزار می‌شود، بیان کرد: پس از بررسی‌های لازم در کمیسیون، این موضوع در صحن مجلس پیگیری می‌شود. وی افزود: 40 نماینده به حوزه‌های مختلف نمایندگان مجلس اضافه
می شوند و تنها 7 حوزه انتخابیه است که اختلافاتی درباره اضافه شدن به تعداد نمایندگان‌شان وجود دارد که تکلیف آنها نیز مشخص می‌شود. عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه دولت در زمینه افزایش تعداد نمایندگان، گفت: دولت در زمینه افزایش تعداد نمایندگان لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است.


Page Generated in 0/0051 sec