printlogo


کد خبر: 182943تاریخ: 1396/7/23 00:00
رئال‌مادرید، تنها انگیزه بیل

خوان اوچوا: بعد از ناکامی ولز در رسیدن به جام‌جهانی 2018 روسیه، گرت بیل هیچ چیز برای جنگیدن ندارد، جز تیم باشگاهی‌اش. نه کاندیدای دریافت توپ طلاست، نه در جام‌جهانی و در این شرایط سخت حتی نمی‌تواند برای باشگاهش هم بازی کند.
او استادیوم ملی کاردیف را بدون هیچ‌گونه اظهارنظری ترک کرد و در شرایطی که سرش پایین بود، ناراحتی‌اش کاملا مشخص بود. خیلی سریع هم بعد از بازی به رختکن رفته بود تا به هم‌بازی‌هایش دلداری دهد. البته که به این راحتی نمی‌توانست صحبت هم کند.
احساس شکست بر او غلبه کرده و آخرین مصدومیتی که دچارش شده اوضاع را برایش پیچیده‌تر از قبل کرده است. تنها خبر خوب برای او در این شرایط این است که مصدومیتش رو به پایان است و فرصت بازی کردن در رئال‌مادرید را پیدا می‌کند. او در حال حاضر 80 میلیون یورو قیمت دارد و این کمتر از چیزی است که رئال‌مادرید برای جذبش از تاتنهام پرداخت. با وجود اینکه او در بدترین دوران فوتبالی‌اش قرار دارد، یک نکته مثبت وجود دارد و آن هم این است که شاید حذف ولز از جام‌جهانی باعث شود او همه تمرکزش را روی رئال‌مادرید بگذارد. کارشناسان هم در اظهارنظرهایی که درباره او کرده بودند با این موضوع موافق بودند و به نظرشان اگر تمام تمرکز بیل روی تیم باشگاهی‌اش باشد می‌تواند دوباره به دوران اوجش که مربوط به زمان حضور در تاتنهام و فقط برخی از بازه‌های حضور در رئال‌مادرید بود، بازگردد. البته که در بازگشت او به دوران اوج زین‌الدین زیدان هم نقشی تعیین‌کننده دارد. سرمربی فرانسوی همه تلاشش را می‌کند تا بیل را از نظر فیزیکی و حتی روحی و روانی به بهترین شرایط برساند. فصل، تازه شروع شده و اگر زیدان بتواند زودتر بیل را آماده کند، این به سود خودش هم خواهد بود.


Page Generated in 0/0054 sec