printlogo


کد خبر: 182949تاریخ: 1396/7/24 00:00
اخبار

فرهاد مجیدی ایران را ترک کرد
کاپیتان سابق استقلال و گزینه دستیاری وینفرد شفر، ایران را ترک کرد. در حالی که از فرهاد مجیدی به عنوان گزینه مربیگری یا عضویت در هیات مدیره استقلال نام برده می‌شد، او ایران را ترک کرد. به این ترتیب احتمال حضور کاپیتان باسابقه استقلال در جمع آبی‌ها تا حد زیادی کمرنگ به نظر می‌رسد و باید دید در روزهای آینده او و باشگاه استقلال، موضع رسمی خود را در این زمینه اعلام می‌کنند یا نه.

ایران ـ مکزیک در یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی نوجوانان
با پایان مرحله گروهی جام‌جهانی زیر 17 سال، تیم‌ملی ایران در دور یک‌هشتم نهایی با مکزیک دیدار می‌کند. به گزارش ایسنا، تیم‌ملی فوتبال نوجوانان توانست با کسب سومین پیروزی خود برابر کاستاریکا، به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی زیر ۱۷ سال هند شود. این تیم برای مشخص شدن رقیبش در دور بعد، منتظر اتمام دور گروهی بود که با برگزاری بازی‌های گروه F، حریف خود را شناخت. با قرار گرفتن مکزیک در رده سوم این گروه، ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف این تیم می‌رود. این بازی روز سه‌شنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه فاتوردای شهر ماراگو انجام می‌شود. ایران و مکزیک 2 هفته قبل، در مالاگای اسپانیا دیدار دوستانه‌ای را برگزار کردند که شاگردان چمنیان با 3 گل به پیروزی رسیدند و می‌توانند با تکرار نتیجه بازی دوستانه به مرحله بعد صعود کنند. ایران صدرنشین گروه C و مکزیک تیم سوم گروه F است.

زیدان رکورد گوآردیولا را شکست
سرمربی رئال‌مادرید توانست از رکورد سرمربی پیشین بارسلونا پیشی بگیرد. به نقل از آ.اس، رئال‌مادرید شنبه در هفته هشتم لالیگا توانست 2 بر یک میزبانش ختافه را شکست دهد و سیزدهمین پیروزی خارج از خانه‌اش را جشن بگیرد.  این اتفاق یک رکورد در تاریخ لالیگا محسوب می‌شود. پیش از این بازی، رکورد متعلق به بارسلونا و پپ گوآردیولا با ۱۲ پیروزی بود که پس از دیدار مادرید و ختافه سرمربی فرانسوی به تنهایی صاحب این رکورد شد. گوآردیولا در زمان حضورش در بارسا توانست در اواخر فصل 10-2009 و اوایل 11-2010  چنین رکوردی را به ثبت برساند. شاگردان سرمربی اسپانیایی ۴۳ گل در این مدت به ثمر رساندند و 7 گل دریافت کردند. این در حالی است که مادرید زیدان ۴۲ بار دروازه حریفان را باز کرد و ۱۴ بار دروازه‌اش را باز شده دید. رکورد زیدان از ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ و در هفته بیست‌وچهارم لالیگا آغاز شد. مادرید در آن بازی توانست نتیجه 2 بر صفر به نفع ویارئال را با پیروزی 3 بر 2 عوض کند. چند روز پیش از این تاریخ شاگردان زیدان در مستایا 2 بر یک مغلوب والنسیا شده بودند. پس از ویارئال تیم‌های ایبار، اتلتیک بیلبائو، لگانس، اسپورتینگ خیخون، سلتاویگو (بازی معوقه)، مالاگا، رئال سوسیداد و آلاوس مغلوب تیم اول شهر مادرید شدند.

جدایی میثاقیان از سیاه‌جامگان قطعی شد
اکبر میثاقیان به دلیل کسب نتایج ضعیف با سیاه‌جامگان از هدایت این تیم برکنار شد. اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان که در 6 هفته‌ پایانی فصل گذشته جانشین خداداد عزیزی شد و توانست در روز آخر با برتری مقابل پرسپولیس، سیاه‌جامگان را در لیگ برتر نگه دارد، به علت نتایج ضعیف از هدایت این تیم کنار گذاشته شد. تیم فوتبال سیاه‌جامگان پس از پشت سر گذاشتن ۹ هفته‌ از لیگ هفدهم با کسب تنها یک پیروزی و 7 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول ۱۶تیمی مسابقات قرار دارد.

یوونتوس سرانجام تن به شکست داد
یوونتوس سرانجام بعد از مدت‌ها تن به شکست داد و در خانه خود با نتیجه 2 بر یک برابر لاتزیو بازی را واگذار کرد. در ادامه هفته هشتم رقابت‌های سریA یک دیدار برگزار شد که یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه خانگی خود از لاتزیو پذیرایی می‌کرد و با وجود آنکه با یک گل پیش افتاد اما با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد تا نخستین شکست فصل خود را متحمل شود. در این دیدار یوونتوس ابتدا توسط داگلاس کاستا در دقیقه ۲۴ به گل رسید و نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفت. لاتزیو در دقیقه ۴۷ گل تساوی را توسط چیرو ایموبیله به ثمر رساند. همین بازیکن در دقیقه ۵۵ این بار از روی نقطه پنالتی گل دوم لاتزیو را به ثمر رساند. یوونتوس با این شکست با ۱۹ امتیاز در همان رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند و ناپولی با پیروزی برابر رم با ۵ امتیاز اختلاف به صدرنشینی خود ادامه داد.


Page Generated in 0/0048 sec