printlogo


کد خبر: 182951تاریخ: 1396/7/24 00:00
همه چیز درباره بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و الهلال
بازگشت انصاری به پست سابق

یکی از دغدغه‌های اصلی کادر فنی پرسپولیس، سمت چپ خط دفاع در بازی مقابل الهلال عربستان است. اخطاری که حسین ماهینی در بازی رفت مقابل الهلال دریافت کرد، باعث شد این بازیکن شانس بازی در دور برگشت را از دست بدهد. از این رو، برانکو باید به دنبال یک مدافع چپ می‌گشت. در تمرینات اخیر سرخپوشان اتفاقاتی رخ داد که می‌توان آن را به چینش ترکیب اصلی ربط داد. حضور همزمان شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی در زمان انجام تمرینات تاکتیکی باعث شد همگان به این نتیجه برسند که بازگشت کاپیتان به ترکیب اصلی سرخپوشان قطعی شده است. از این رو، جا برای محمد انصاری تنگ می‌شود و او به پست سابق خود یعنی دفاع چپ بازمی‌گردد؛ پستی که به خاطر درخشش در آن، در فصل پانزدهم بارها مورد تحسین اهالی فوتبال قرار گرفت. با این حساب، سمت چپ خط دفاع پرسپولیس را محمد انصاری، بازیکن بااخلاق و بی‌حاشیه سرخ‌ها به نام خود سند زده و در این پست مقابل الهلال به میدان می‌رود. در سمت راست خط دفاع نیز قرار است صادق محرمی بازی کند.
هشدار دیاز به شاگردانش
سرمربی آرژانتینی الهلال قبل از دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس به شاگردانش هشدار داد. الهلال در حالی خود را آماده دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند که در دیدار رفت توانست با 4 گل به پیروزی برسد و کار آسانی برای صعود به فینال دارد. سرمربی آرژانتینی الهلال قبل از این دیدار حساس به شاگردانش هشدار داد. دیاز گفت‌: باید نتیجه‌ دیدار رفت را فراموش کنیم و طوری به میدان برویم که انگار بازی بدون گل است و به پیروزی نیاز داریم.
تفاوت نجومی قیمت مهاجمان
روزنامه الریاضیه عربستان قیمت مهاجمان ۴ تیم راه‌یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقایسه کرد. روزنامه الریاضیه عربستان از مهاجمان ۴ تیم راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماری کلی ارائه داده است که جالب‌ترین بخش آن قیمت مهاجمان این ۴ تیم در بازار نقل و انتقالات و تفاوت فاحش میان آنهاست.
این روزنامه سعودی قیمت گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس را یک میلیون یورو برآورده کرده است البته این قیمت واقعی نیست و نهایت قیمت منشا می‌تواند 500 هزار دلار باشد. در مقابل ادواردو، مهاجم برزیلی الهلال قیمتی معادل 6/4 میلیون یورو دارد که بیش از ۴ برابر قیمت منشا است البته اگر همان مبلغ دروغین یک میلیون یورو را واقعی بدانیم!  تیم شانگهای چین هم با داشتن هالک، مهاجم برزیلی که قیمتش ۲۰ میلیون یورو است فاصله نجومی با بقیه بازیکنان دارد. قیمت رافائل سیلوا، مهاجم برزیلی اوراوارد نیز ۹۰۰ هزار یورو است.
درخواست سنگربان عمانی الهلال عربستان از دیاز
سنگربان عمانی الهلال قبل از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس خواسته‌ای از سرمربی این تیم داشت.
‌به نقل از الریاض، الهلال در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان  آسیا باید سه‌شنبه  هفته جاری به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس برود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که حریف عربستانی در دیدار رفت توانست با 4 گل به پیروزی برسد.
علی الحبسی، سنگربان سرشناس الهلال قبل از دیدار برگشت خواسته‌ای از سرمربی تیم داشت. او از رامون دیاز خواست به او اجازه دهد تیم را برای سفر به عمان همراهی کند، چرا که از محبوبیت زیادی در عمان برخوردار است و می‌تواند هواداران زیادی را به ورزشگاه بکشاند.
 


Page Generated in 0/0053 sec