printlogo


کد خبر: 183359تاریخ: 1396/8/1 00:00
کوتاه و گویا

در جلسه ارزیابی عملکرد HSE منطقه21 شهرداری تهران، رعایت موارد و الزامات HSE در موضوعات پرسنلی، پیمانکاری و شهروندی و نظارت بر حسن اجرای آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.
اجرای نمایش «زنده‌یاد زندان قصر» به نویسندگی کهبد تاراج و کارگردانی مهران خوش‌بین از چهارشنبه ۲۶ مهرماه در باغ‌موزه قصر آغاز شد. این نمایش به شیوه محیطی و در یکی از سلول‌های زندان قصر اجرا شده و در آن احمدرضا مقدسی، عرفان پورمحمدی، جواد واحدی، صادق‌مرادی و علی پناهی به ایفای نقش می‌پردازند.
محمدرضا غلامی، معاون اجتماعی- فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری انتخابات شهردار مدرسه در سطح مدارس منطقه خبر داد و گفت: این طرح با هدف بالا بردن سطح آگاهی و مشارکت‌جویی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.
نشست علمی- تخصصی «نگهداشت زمستانی شهر تهران؛ برف‌روبی و یخ‌زدایی شبکه معابر» با حضور جمعی از مسؤولان و نمایندگان حوزه معاونت خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و همچنین مدیران و کارشناسان حوزه‌های مرتبط در مناطق بیست‌ودوگانه، پژوهشگران و علاقه‌مندان به مباحث مدیریت شهری و در جهت تبیین نتایج و دستاوردهای پروژه مطالعاتی «تدوین دستورالعمل فنی-مدیریتی برف‌روبی و یخ‌زدایی شبکه معابر شهر تهران» در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار شد.
محمدحسین نوروزی، مدیر مطالعات حمل‌ونقل و ترافیک مرکز مطالعات با اشاره به صدور بیش از 8700 پروانه ساختمانی، این امر را نشانه برپایی همین تعداد کارگاه و ایجاد محدوده‌های عملیات عمرانی در سطح شبکه معابر دانست و گفت: فقدان ضوابط و مجموعه دستورالعمل‌های ترافیکی جامع، یکپارچه و همه‌جانبه‌نگر در فرآیند ساخت ساختمان‌ها و بناهای شهری عاملی است که علاوه بر ایجاد مخاطرات ایمنی، مزاحمت‌های فراوانی به دلیل ایجاد تاخیر و راهبندان‌های ترافیکی برای شهروندان به وجود آورده است.
جلال تاجیک، مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیرساخت‌‌های گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از گردهمایی بزرگ شهرداران و اعضای شورای شهر کشور در نمایشگاه هشتمین شهر ایده‌آل خبر داد و گفت: ارائه الگوی شهرهای ایده‌آل و انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری از اهداف برگزاری این نمایشگاه است. این نمایشگاه برای هشتمین سال متوالی توسط بخش خصوصی  از تاریخ 10 تا 13 دی‌ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.
همزمان با دیدار جمعی از طراحان و مشاوران موزه ملیتای لبنان با مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس بر آمادگی همکاری متقابل 2 موزه در حوزه‌های فنی و محتوایی تاکید شد. جمعی از طراحان و مشاوران موزه ملیتای لبنان پس از دیدار از تالارهای موزه و سراسر نمای مقاومت با دکتر جعفری، مدیرعامل موزه دیدار و گفت‌وگو کردند.


Page Generated in 0/0061 sec