printlogo


کد خبر: 183369تاریخ: 1396/8/1 00:00
اخبار

آخرین وضعیت پخش سری جدید «فیتیله‌ای‌ها»
تهیه‌کننده جدید برنامه «فیتیله» گفت: برای پخش سری جدید با شبکه به قطعیت رسیده‌ایم اما بچه‌های تیم چند کار تئاتر قول داده‌اند که باید آنها را تمام کنند و بعد از آن این پروژه انجام شود. به گزارش میزان، مهدی بصیری، تهیه‌کننده سری جدید برنامه «فیتیله» درباره آخرین وضعیت این برنامه گفت: برای پخش سری جدید «فیتیله» با شبکه به قطعیت رسیده‌ایم اما با توجه به اینکه برنامه‌ریزی‌های کاری دیگری داریم، ابتدا باید آنها را تمام کنیم و بعد از آن سراغ این پروژه بیاییم. علاوه بر این عموهای «فیتیله‌ای» درگیر چند کار تئاتری هستند که باید آنها را تمام کنند و بعد وارد مرحله تولید «فیتیله» شویم. زمان پخش سری جدید با شرایط فعلی هنوز مشخص نیست. گفتنی است، محمد مسلمی، کارگردان برنامه «فیتیله» درباره آخرین مراحل تولید این برنامه گفت: پیش تولید فصل جدید برنامه فیتیله بزودی آغاز می‌شود و قرار است این برنامه تلویزیونی ویژه کودکان در آینده نزدیک در روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه 2 سیما برود.

اجرای بزرگ‌ترین بازنمایی محیطی دفاع‌مقدس
بزرگ‌ترین بازنمایی محیطی دفاع‌مقدس با عنوان«مامن» در بوستان یاس فاطمی برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، بزرگ‌ترین نمایش میدانی و بازنمایی محیطی دفاع‌مقدس با عنوان«مامن» از دوشنبه اول آبان (امروز) لغایت جمعه پنجم آبان 96 در بوستان یاس فاطمی واقع در بزرگراه شهید بابایی، بعد از بزرگراه شهید باقری برگزار می‌شود. این نمایش اثری از بنیاد فرهنگی و هنری روایت فتح و با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری منطقه 4 تهران است که گروه فرهنگی- هنری برتینا  آن را اجرا خواهد کرد. ویژه‌برنامه مامن از 18:30 تا 22 اجرا خواهد شد و شرکت برای عموم نیز آزاد است.

نویسنده «تن‌تن و سندباد»  سراغ سریالی کودکانه رفت
نویسنده کتاب «حکایت‌های کمال» درباره فیلمنامه‌ای که ‌از روی کتابش در حال نگارش است اینگونه توضیح داد که این سریال در ۱۵۰ قسمت ساخته می‌شود. به گزارش مهر،  محمد میرکیانی، نویسنده کتاب «تن تن و سندباد» درباره قصه‌های کتاب «حکایت‌های کمال» که قرار است به سریال تبدیل شود، اظهار کرد: پیش‌تولید این سریال شروع شده و مجموعه «حکایت‌های کمال» قرار است در ۱۵۰ قسمت ساخته شود که البته ابتدا در ۳۰ قسمت تولید می‌شود و ادامه آن بستگی به موافقت مدیران ارشد سازمان و توفیق سریال در مخاطب‌پذیری دارد. تولید این سریال به صورت اپیزودیک در شبکه کودک انجام می‌شود که در این میان مرکز سیمافیلم نقشی موثر، سازنده و حیاتی دارد و در هر قسمت یک داستان کامل داریم البته ممکن است بعضی اپیزودها هم چند قسمتی باشد. میرکیانی با اشاره به فضای داستان‌های خود گفت: قصه‌های کتاب مربوط به دهه ۴۰ تهران قدیم است که فضایی شاد و طنز دارد و نوعی مردم‌شناسی و سبک زندگی است. در این کتاب تحولات اجتماعی آن دوره مطرح می‌شود و قهرمان این قصه‌ها کمال یک نوجوان حدودا ۱۲ ساله است.

نمایش «مرز تنهایی» آوارگان میانمار در حوزه هنری
احسان باقری، مدیر خانه عکاسان ایران از برپایی نمایشگاه عکس «مرز تنهایی» که شامل عکس‌هایی از آوارگان میانمار است و توسط ۲ عکاس بنگلادشی ثبت شده در گالری شماره یک حوزه هنری خبر داد. به گزارش مهر، خانه عکاسان ایران نمایشگاه «مرز تنهایی» را که شامل عکس‌هایی از آوارگان میانمار در مرز بنگلادش است از روز دوشنبه اول آبان‌ماه در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران برپا می‌کند. احسان باقری، مدیر خانه عکاسان ایران درباره این نمایشگاه گفت: عکس‌هایی که در نمایشگاه «مرز تنهایی» روی دیوار خواهد رفت عکس‌هایی است که از ورود آوارگان میانمار در مرز بنگلادش گرفته شده است. برخی عکس‌ها نیز مربوط به استقرار آنها در فضاهایی است که برایشان تدارک دیده شده است. در این نمایشگاه آثاری از ۲ عکاس بنگلادشی روی دیوار می‌رود که همگی عکس‌ها سیاه و سفید است.
 


Page Generated in 0/0063 sec