printlogo


کد خبر: 183416تاریخ: 1396/8/2 00:00
اخبار

بیژن حیدری داور داربی ۸۵ شد
بیژن حیدری، داور دیدار پرسپولیس و استقلال شد. با تصمیم فدراسیون فوتبال بیژن حیدری، داور داربی ۸۵ شد. این نخستین بار است که حیدری دیدار شهرآورد پایتخت‌نشینان را قضاوت می‌کند. بر این اساس، این داور دیدار بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته‌ دهم لیگ برتر را سوت می‌زند.

پایان محرومیت 8 ساله سعید علی حسینی
محرومیت 8 ساله سعید علی حسینی، وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران امروز به پایان می‌رسد. سعید علی حسینی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران 8 سال پیش به دلیل مثبت شدن دوباره تست دوپینگش به مدت 12 سال از حضور در میادین محروم شد. این وزنه‌بردار بعدا با استفاده از تغییر قوانین محرومیت‌‌های مادام‌العمر و کاهش آن به 8 سال توانست شانس بازگشت به دنیای وزنه‌برداری را به دست آورد. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری خرداد سال 95 با ارسال نامه‌ای اعلام کرد محرومیت سعید علی حسینی در 24 اکتبر 2017 (2 آبان 96) به پایان می‌رسد و امروز محرومیت 8 ساله رکورددار جوانان جهان تمام می‌شود.

توقف پاری‌سن‌ژرمن در شب اخراج نیمار
پاری‌سن‌ژرمن در حساس‌‌‌‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌‌های لیگ فرانسه به مصاف مارسی رفت و به تساوی 2-2 دست یافت. هفته دهم رقابت‌‌های لیگ فرانسه با انجام 3 دیدار به پایان رسید. ابتدا نیس در ورزشگاه خانگی خود از استراسبورگ پذیرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. لیون جشنواره گل به راه انداخت و توانست با 5 گل تروا را از پیش رو بردارد. اما در حساس‌‌‌‌ترین بازی 2 تیم پاری‌سن‌ژرمن و مارسی به مصاف هم رفتند. این دیدار که در ورزشگاه خانگی مارسی برگزار شد در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید. در این دیدار ابتدا مارسی توسط گوستاوو در دقیقه 16 به گل رسید اما نیمار این گل را در دقیقه 33 پاسخ داد تا بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد. در نیمه دوم توون توانست در دقیقه 79 گل دوم را برای مارسی به ثمر رساند اما کاوانی در آخرین ثانیه‌‌های بازی گل تساوی را به ثمر رساند تا این دیدار برنده نداشته باشد. نیمار، زننده گل نخست پاری‌سن‌ژرمن در دقیقه 86 از بازی اخراج شد. پاری‌سن‌ژرمن با این تساوی 26 امتیازی شد و در صدر باقی ماند.

شمس سرمربی گیتی‌پسند شد
سرمربی پیشین تیم‌ملی فوتسال کشورمان هدایت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را بر عهده گرفت. پس از برکناری علیرضا افضل از هدایت تیم فوتسال گیتی‌پسند به دنبال شکست 4 بر 2 این تیم از تأسیسات دریایی، هیأت‌مدیره باشگاه گیتی‌پسند جلسه‌ای برگزار و گزینه‌های هدایت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را بررسی کرد. با اجماع هیأت‌مدیره و توافقات انجام گرفته، حسین شمس به‌عنوان سرمربی گیتی‌پسند انتخاب شد. شمس سابقه هدایت تیم‌ملی فوتسال ایران را در کارنامه دارد. گیتی‌پسند با کسب 28 امتیاز در پایان نیم‌فصل اول مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رده سوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار گرفت.

کاسانو: تنها به یک دلیل نتوانستم در کنار مسی و نیمار در سیاره مریخ باشم
مهاجم سابق رئال‌مادرید و بسیاری از باشگاه‌های ایتالیایی دلیل اصلی قرار نگرفتن نامش در لیست بازیکنان بزرگ دنیا از جمله لیونل مسی و نیمار را فاش کرد. کاسانو در مصاحبه با شبکه
Rai Sport گفت: من بازیکنی سر به هوا هستم و همیشه حالت عادی که روز بعد باید در زمان مشخص بیدار شوم را نداشتم. من می‌توانستم در سیاره دیگری بازی کنم اما مهم‌ترین مسأله و عامل اصلی این عدم موفقیت، این است که من اصلا تمرین کردن را دوست ندارم و دوست دارم هر چیزی را دور بزنم. به نظرم به دستان خودم آینده‌ام را خراب کردم. وی افزود: من در بهترین باشگاه‌های دنیا مثل رئال‌مادرید، اینتر و میلان بازی کردم. اگر من دیدگاه دیگری داشتم بدون شک این امکان را داشتم که در مریخ به همراه مسی و نیمار باشم.


Page Generated in 0/0044 sec