printlogo


کد خبر: 183457تاریخ: 1396/8/2 00:00
آوای شهر

نفس پایتخت گرفت هوای تهران در شرایط ناسالم
به گزارش «وطن‌امروز»، براساس اعلام مرکز کنترل کیفیت هوای شهر تهران، روز گذشته هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار گرفت. بر اساس این گزارش، شاخص ذرات معلق 5/2 میکرون روی عدد 103 قرار گرفت. براساس اطلاعات اگر میزان ذرات معلق کمتر از  5/2  میکرون از شاخص 100 عبور کند، هوا برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود. گروه‌های حساس شامل کودکان، میانسالان، زنان باردار و بیماران قلبی و ریوی می‌شود.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مطرح کرد
اعزام کاروان‌های زیارتی به سوریه در آینده نزدیک
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اعزام زائران به سوریه گفت: ان‌شاءالله با تدابیر اندیشیده شده بزودی اعزام کاروان‌های زائران به سوریه شروع می‌شود که امیدوارم زائران بتوانند در مضیف (میهمانسرا) ساخته شده در جوار حرم حضرت زینب(س) پذیرایی شده و ناهار یا شام در خدمت‌شان باشیم. پلارک در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور نیروهای اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات در سوریه خاطرنشان کرد: نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات با انگیزه مضاعفی این مسؤولیت را پذیرفته‌اند، ضمن اینکه اعزام نیروهای این ستاد همانند اعزام نیروهای مدافع حرم داوطلبانه است و از ما حقوقی دریافت نمی‌کنند و حتی برای خرید مصالح آن هم از وجوهات مردمی هزینه ‌می‌کردیم.  رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: عمده نیروهای مردمی داوطلب اهل خوزستان هستند و به لطف خدا و عنایت حضرت زینب(س) در طول این مدت هیچ‌گونه حادثه‌ای برای نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات نداشتیم که منجر به شهادت یا مجروحیت این نیروها شود.  وی درباره ساخت مضیف (میهمانسرا) در جوار حرم مطهر حضرت زینب(س) گفت: ساخت این مضیف (میهمانسرا) در مراحل پایانی قرار دارد که در جوار حرم حضرت زینب(س) ساخته خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا عنوان کرد
آغاز طرح ترافیکی اربعین از 8 آبان‌
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بازگشایی محور خسروی خبر داد و اعلام کرد: طرح ویژه پلیس در ایام اربعین 8 آبان‌ماه آغاز می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، سردار تقی مهری در جلسه هماهنگی طرح ترافیکی ویژه اربعین که با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار شد، گفت: از ماه‌ها قبل جلسات هماهنگی برای طرح ویژه اربعین برگزار شده و هماهنگی‌های لازم در این باره در دستور کار قرار گرفته است. وی با بیان اینکه طرح ترافیکی ویژه اربعین از 8 آبان‌ماه آغاز شده و تا 25 آبان‌ماه امسال در 3 استان دارای پایانه مرزی، استان‌های همجوار و دیگر محورها و معابر پرتردد ادامه خواهد داشت، گفت: در صورت نیاز اجرای این طرح تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت. سردار مهری افزود: بر همین اساس از 10 تا 25 آبان‌ماه تردد همه کامیون‌ها به استثنای خودروهای مواد سوختی و فاسدشدنی به نقاط مرزی از محورهای منتهی به 4 پایانه مرزی خسروی، شلمچه، مهران و چذابه ممنوع خواهد بود. وی اضافه کرد: همه عملیات‌های عمرانی نیز در محورهای استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان مرکزی ممنوع خواهد بود و پیشنهاد می‌کنیم شرکت‌های مربوطه و فعال در حوزه حمل‌ونقل نیز از صدور بارنامه برای این خودروها طی این مدت پرهیز کنند.
 


Page Generated in 0/0135 sec