printlogo


کد خبر: 183459تاریخ: 1396/8/2 00:00
کوتاه و گویا

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کمپین «من شامد دارم» همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال راه‌اندازی می‌شود. سیدمرتضی موسویان با بیان این مطلب افزود: این کمپین همزمان با آغاز نمایشگاه از طریق تعریف هشتگ در شبکه‌‌های اجتماعی آغاز می‌شود. وی ادامه داد: بر اساس قانون، تمام سایت‌های اینترنتی، اپلیکیشن‌‌های تلفن همراه، کانال‌ها و صفحات شبکه‌‌های اجتماعی و توسعه‌دهندگان رسانه‌‌های دیجیتال باید در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده باشند که این کمپین برای اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر این موضوع توسط خود فعالان شبکه‌‌های اجتماعی که در سامانه ثبت شده‌‌اند به دیگران راه‌اندازی می‌شود.
رئیس فرهنگسرای رضوان از برگزاری ویژه‌برنامه «سفر آسمانی» برای دانش‌آموزان خبر داد. محمد سعادت از برگزاری ویژه‌برنامه «سفر آسمانی» برای دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان درباره سیره شهدا و فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و در قالب اردوهای نیم‌روزه دانش‌آموزی از سال ۱۳۹۰ و همزمان با راه‌اندازی فرهنگسرا به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص در بازه‌های زمانی گوناگون برگزار می‌شود.
نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران شهر تهران  به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌‌های اجتماعی در 11 رشته از 2 آبان آغاز می‌شود. آیین افتتاحیه این المپیاد ورزشی سه‌شنبه 2 آبان با حضور مدیران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و نشریات و مدیران فرهنگی- هنری شهر تهران در سالن اجتماعات فرهنگسرای رسانه و شبکه‌‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
قائم‌مقام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از راه‌اندازی ورودی ایستگاه‌های بیمه و پایانه یک و 2 فرودگاه مهرآباد در خط 4 خبر داد. مهندس علی عبدالله‌پور با بیان اینکه این ورودی‌ها دسترسی مسافران به مترو را آسان‌تر می‌کند، افزود: در ایستگاه بیمه، ورودی جدید در ضلع جنوبی جاده مخصوص کرج به بهره‌برداری رسیده است که این ورودی استفاده از شبکه مترو را برای اهالی شهرهای چون شهریار، شهر قدس، اندیشه و مارلیک راحت‌تر می‌کند.
حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران از برپایی بزرگ‌ترین سفره حضرت رقیه خاتون(س) با حضور جمع کثیری از مردم پایتخت خبر داد و گفت: این مراسم با همکاری مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه(س) و توسط سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران با حضور گسترده مردم شهر تهران و کودکان ۳ تا ۱۰ سال، سه‌شنبه دوم آبان‌ماه در میدان امام حسین(ع) برپا می‌شود.
سهیلا صادق‌زاده، شهردار منطقه 10 تهران با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر میدانی و احصای نواقص و مشکلات موجود، گفت: به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات، سهولت در بهبود تردد وسایل نقلیه و همچنین جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر در هنگام بارش نزولات آسمانی، عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت شبانه در سطح معابر اصلی منطقه در حال اجراست.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از ارائه خدمات رایگان درمانی و پزشکی به 126 نفر از کودکان کار مرکز پرتو با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد. عقیل منصوری با اعلام این خبر، افزود: در این منطقه 2 مرکز پرتو ویژه کودکان کار مستقر است که در این مراکز حدود 120کودک خدمات مرتبط را دریافت می‌کنند.


Page Generated in 0/0056 sec