printlogo


کد خبر: 183580تاریخ: 1396/8/6 00:00
اخبار

علی‌حسینی: من و بهداد برای بهترین مدال‌های جهانی وزنه می‌زنیم
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: امیدوارم در مسابقات جهانی رکوردهای بالاتری را ثبت کنم تا مردمی را که در این چند سال منتظر بازگشت من بودند خوشحال کنم. سعید علی‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ عملکرد خود در رکوردگیری تیم‌ملی وزنه‌برداری، بیان‌ کرد: امروز شرایط خوبی داشتم و در رکورد‌‌‌گیری هم توانستم رکوردهای مدنظرم را بزنم. امیدوارم در مسابقات جهانی بتوانم بیشتر از این وزنه بزنم و باعث خوشحالی مردم بشوم که در این چند سال منتظر من بودند. علی‌حسینی در پاسخ به این پرسش که قرار است نخستین مسابقه قهرمانی بزرگسالان جهان را تجربه کند، آیا این مسأله بار روانی برای او ایجاد نمی‌کند، تاکید کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی داشتم و ان‌شاء‌الله بدون استرس در مسابقات جهانی وزنه بزنم. مردم دعا کنند بتوانیم با ثبت رکوردهای خوب، دل‌شان را شاد کنم. او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با توجه به  نتایج رکورد‌‌‌گیری چه مدال‌‌‌هایی را باید برای او و سلیمی کنار گذاشت، گفت‌: من و بهداد تلاش می‌کنیم برای ایران افتخارآفرینی کنیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. هر دو برای بهترین مدال در مسابقات شرکت می‌کنیم. ان‌شاء‌الله نتیجه‌ای به دست‌‌‌‌‌‌‌‌ آید که باعث شادی دل مردم شود.

درخواست آرژانتین از روسیه برای «مسی» و یاران
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از سفیر روسیه خواسته تا کشورش تیم امنیتی‌ ویژه‌ای برای لیونل مسی و تیم فوتبال آرژانتین در روسیه در نظر بگیرد. یکی از اخباری که در روزهای اخیر سوژه رسانه‌های مطرح دنیا شده بود، تهدید داعش برای تیم‌های آمریکای‌جنوبی در جام‌جهانی روسیه ۲۰۱۸ بود؛ موضوعی که واکنش کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین را در پی داشته است. داعش اخیرا تهدید کرده که در رقابت‌های سال آینده در روسیه مشکلاتی ایجاد خواهد کرد و مطمئنا منظورش حملات تروریستی است. این گروه تروریستی همچنین عکسی از لیونل مسی را منتشر کرده که از یک چشم او خون می‌چکد و لباس زندانی‌ها را به تن دارد. با توجه به اینکه آرژانتین در ماه نوامبر به روسیه سفر می‌کند تا با تیم‌ملی فوتبال این کشور و همچنین نیجریه بازی داشته باشد، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دیداری با ویکتور کورونلی، سفیر روسیه در آرژانتین داشته است. روزنامه آرژانتینی اوله مدعی شده در نتیجه این ملاقات قرار شده روس‌ها تیم امنیتی‌ ویژه‌ای برای تیم‌ملی آرژانتین و لیونل مسی در این مسابقات در کشور روسیه در نظر بگیرند. به نظر می‌رسد تهدید داعش سران فوتبال آرژانتین را بسیار نگران کرده و این نگرانی هم دیگر مشکلی است که قرار است کار آرژانتین در روسیه را سخت کند. این تیم به سختی به بازی‌های جام‌جهانی صعود کرده و تحت فشار انتقادات است. همچنین شخص مسی که از سوی داعشی‌ها تهدید شده، یک نگرانی بزرگ دارد و آن هم این است که شاید این آخرین شانسش برای موفقیت در رقابت‌های جام‌جهانی باشد.

تماس کادر سابق با بازیکنان؛ اتفاقی که شب قبل از داربی شفر را عصبی کرد!
تماس کادر فنی پیشین استقلال شب قبل از داربی با برخی بازیکنان حاشیه‌ساز شد. به گزارش شفقنا ورزشی، سرمربی آلمانی استقلال حتی بعد از دیدار داربی و شکست برابر برانکو نیز خشمگین نبود اما اتفاقاتی شب قبل از داربی در هتل استقلال رخ داد که با عصبانیت سرمربی آبی‌ها همراه شد. تماس تلفنی تعدادی از اعضای کادرفنی سابق استقلال با برخی بازیکنان و حاضران در اردو به گوش شفر رسید و سرمربی آلمانی بشدت از این موضوع خشمگین شد، البته این تماس‌ها بیشتر پیرامون مسائل حاشیه‌ای و نه دیدار داربی بود اما برقراری تماس یک شب قبل از این دیدار حساس از نظر سرمربی امری غیرحرفه‌ای است و به همین دلیل شفر از این اقدام ناراحت شده است. سرمربی استقلال انتظار داشت اعضای کادرفنی پیشین استقلال در آستانه دیدار داربی به این شکل تمرکز بازیکنان را بر هم نزنند و به همین دلیل به برخی از حاضران در اردوی استقلال در این باره تذکر داد تا اتفاقاتی از این دست تکرار نشود.

هری کین بازی با منچستریونایتد را از دست داد
مهاجم گلزن اسپرزها به دلیل مصدومیت در بازی حساس تیمش مقابل منچستریونایتد غایب خواهد بود. باشگاه تاتنهام اعلام کرد هری کین از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار کشیدگی جزئی شده و به این ترتیب مهاجم گلزن اسپرزها نمی‌تواند در بازی امروز (شنبه) تیمش را مقابل منچستریونایتد در هفته دهم لیگ برتر انگلیس همراهی کند.
 


Page Generated in 0/0052 sec