printlogo


کد خبر: 183591تاریخ: 1396/8/6 00:00
کوتاه و گویا

وقایع نجومی مهر و آبان‌ماه در هفتاد‌وهفتمین نشست باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران  رصد شد. مهندس امیرحسین چیذری، مدیر مرکز علوم و ستاره‌‌شناسی تهران با بیان خبر فوق،  اظهار داشت: هفتادوهفتمین نشست ماهانه باشگاه نجوم، روز چهارشنبه 3 آبان‌ماه 96، ساعت 16:30 الی20 با حضور اسـاتید، منجمان آماتور و علاقه‌مندان به نجوم در سطح عموم به صورت رایگان در تالار کهکشـان مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران برگزار شد.
15 شرکت ایرانی با شرکت در نمایشگاه چاینانو ۲۰۱۷ (2017CHInano) جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه‌ فناوری نانو را معرفی می‌کنند. نمایشگاه چاینانو ۲۰۱۷ از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ اکتبر در شهر سوژوی چین برگزار می‌شود.
فن ‌بازار نانو الیاف با معرفی ۸ طرح برتر کسب و کار با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای سرمایه‌گذاران و حامیان علاقه‌مند در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار شد.
در پنجمین میزگرد بین‌المللی فناوری نانو در چین در تاریخ 25 اکتبر، از پلت‌فرم اکوسیستم مجازی فناوری نانو به‌صورت رسمی رونمایی شد. این پلتفرم در قالب یک سرمایه‌گذاری مشترک بین Statnano و Nanopolis و توسط مهندسان ایرانی طراحی شده است.


Page Generated in 0/0054 sec